• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

بالگرد هلال احمر برای کمک به مرمت پناهگاه «پرآو» به پرواز در می‌آید

  • کد خبر : 13397
  • 09 مهر 1399 - 6:35
بالگرد هلال احمر برای کمک به مرمت پناهگاه «پرآو» به پرواز در می‌آید

رئیس هیات کوهنوردی استان کرمانشاه گفت: بالگرد هلال احمر برای انتقال تجهیزات به منظور مرمت پناهگاه «پرآو» دو سورتی پرواز خواهد داشت. به گزارش میلکان آنلاین ؛ به نقل از ایسنا، ثریا شهبازی با اعلام این خبر اظهار کرد: از چندی پیش باتوجه به فرسودگی پناهگاه پرآو پیگیری های زیادی را برای مرمت و تجهیز […]

رئیس هیات کوهنوردی استان کرمانشاه گفت: بالگرد هلال احمر برای انتقال تجهیزات به منظور مرمت پناهگاه «پرآو» دو سورتی پرواز خواهد داشت.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ به نقل از ایسنا، ثریا شهبازی با اعلام این خبر اظهار کرد: از چندی پیش باتوجه به فرسودگی پناهگاه پرآو پیگیری های زیادی را برای مرمت و تجهیز آن آغاز کردیم.
وی تصریح کرد: باتوجه صعب العبور بودن منطقه پناهگاه پرآو انتقال تجهیزات برای مرمت آن بصورت عادی امکانپذیر نبود، لذا پیگیر شدیم تا تجهیزات از طریق بالگرد هلال احمر انتقال یابد.
رئیس هیات کوهنوردی استان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان رایزنی‌هایی را با مدیرکل مدیریت بحران استانداری و رئیس جمعیت هلال احمر استان داشتیم و خواستار کمک آنها برای مرمت پناهگاه پرآو شدیم.
وی افزود: از سوی دیگر در جلساتی که با سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه داشتیم، علاوه برحمایت همه جانبه و پیگیری در خصوص بالگرد هلال احمر و کسب موافقت ضمنی از مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور، بخش مورد توجهی از اقلام و وسایل مورد نیاز برای مرمت و تجهیز پناهگاه نیز از سوی ایشان در اختیار هیات کوهنوردی استان قرار گرفت.
شهبازی گفت: در نهایت مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه روز گذشته(۸ مهر) در حاشیه سفر مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور به استان موضوع را با ایشان و استاندارکرمانشاه مطرح کردند و خوشبختانه توانستند موافقت آنها را برای به پرواز درآوردن بالگرد هلال احمر به منظور انتقال تجهیزات برای مرمت پناهگاه پرآو بگیرند.
وی اعلام کرد: طبق موافقتی که انجام شد، بالگرد هلال احمر به منظور انتقال تجهیزات برای مرمت پناهگاه پرآو دو سورتی پرواز خواهد داشت.
رئیس هیات کوهنوردی استان بااشاره به اهمیت پناهگاه پرآو در استان، عنوان کرد: هرساله کوهنوردان بسیاری از استان و سایر مناطق کشور برای صعود به قله پرآو می‌روند و از سوی دیگر کوه پراو با داشتن غارهایی عمیق و ژرف میزبان غارنوردان داخلی و خارجی است.
وی ضمن تشکر از دستور ‌و موافقت رئیس جمعیت هلال احمر کشور، از استاندار کرمانشاه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، فرمانده قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه، رئیس جمعیت هلال احمر استان و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای پیگیری جهت مرمت پناهگاه پرآو قدردانی و ابراز امیدواری کرد، پس از مرمت و تجهیز پناهگاه پرآو گزارش کامل آن و نیز جزییات همکاری های بعمل آمده از سوی کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی به اطلاع عموم برسد.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13397

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.