• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

چتر حمایتی کمیته امداد بر سر ۲۳۹ نخبه کرمانشاهی

  • کد خبر : 13391
  • 09 مهر 1399 - 6:29
چتر حمایتی کمیته امداد بر سر ۲۳۹ نخبه کرمانشاهی

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون ۲۳۹ نخبه در استان به صورت ویژه از خدمات حمایتی و تحصیلی این نهاد بهره مند می شوند. به گزارش میلکان آنلاین؛ کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به صورت ویژه از مددجویان نخبه حمایت می کند، گفت: هم […]

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون ۲۳۹ نخبه در استان به صورت ویژه از خدمات حمایتی و تحصیلی این نهاد بهره مند می شوند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به صورت ویژه از مددجویان نخبه حمایت می کند، گفت: هم اکنون ۲۳۹ نخبه از میان دانش آموزان، دانشجویان و فارغ التحصیلان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه شناسایی شده اند.

جمشیدی با بیان اینکه نخبگی این مددجویان در زمینه های قرآنی، علمی، ورزشی، فرهنگی ، هنری و ثبت اختراعات محرز شده است، افزود: ۵۸ نفر از این مددجویان نخبه سطح یک، ۵۴ نفر نخبه سطح دو و ۱۲۷ نفر نیز در سطح سه نخبگی جای گرفته اند.

وی با اشاره به خدمات ویژه حمایتی کمیته امداد به نخبگان مددجو، ادامه داد: این نهاد با توجه به سطح بندی نخبگی مددجویان تحت حمایت کمک هزینه تحصیلی و تشویقی به آنان پرداخت می کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان با یادآوری اینکه در سال تحصیلی جاری دو هزار دانشجو و ۱۴ هزار دانش آموز کرمانشاهی از حمایت های کمیته امداد برخوردار می شوند، تاکید کرد: دانشجویان و دانش آموزان مددجو در سنوات تحصیلی از  کمک هزینه تحصیل و شهریه بهره مند می شوند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13391

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.