• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

آغازعملیات و مانورهای جهادی شرکت توزیع نیروی‌برق استان کرمانشاه

  • کد خبر : 13329
  • 08 مهر 1399 - 19:37
آغازعملیات و مانورهای جهادی  شرکت توزیع نیروی‌برق استان کرمانشاه

اولین عملیات و مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در شهرستان کنگاور بر روی فیدر خمیس آباد برگزار شد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار میلکان آنلاین هدف از برگزاری این عملیات و مانور را کاهش خاموشی و انرژی توزیع نشده در فیدرهای بحرانی، افزایش قابلیت اطمینان و […]

اولین عملیات و مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در شهرستان کنگاور بر روی فیدر خمیس آباد برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار میلکان آنلاین هدف از برگزاری این عملیات و مانور را کاهش خاموشی و انرژی توزیع نشده در فیدرهای بحرانی، افزایش قابلیت اطمینان و تاب آوری شبکه، استاندارد سازی شبکه و ارتقاء سطح کیفی و کمی پرسنل در مقابله با بحران عنوان کرد.

مهندس امیدعلی مرآتی گفت: این عملیات با فراخوان نیروهای عملیاتی از سراسر استان با ۲۵ اکیپ فنی و حضور ۱۵۰ نفر از پرسنل عملیاتی، تعمیرات اساسی بر روی فیدر خمیس آباد به طول ۶۰کیلومتر انجام شد.
وی خاطر نشان ساخت: این فیدر جزو فیدرهای بحرانی استان است که متاسفانه بیشترین خاموشی در این منطقه اتفاق افتاده است. کنگاور دارای ۱۴ فیدر و ۶۵۰کیلومتر۲۰کیلو ولت با ۳۴ هزار مشترک است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ مشترک چاه کشاورزی در این شهرستان داریم گفت:کشاورزان این منطقه در تابستان امسال همکاری خوبی را با شرکت توزیع داشتند و از طرح تشویقی۴ ساعت خاموشی و ۲۰ ساعت برق رایگان به نحو احسن استفاده کردند. ما هم به پاس این همکاری تعمیرات این منطقه را در اولویت گذاشتیم تا برای دوران پیک ۱۴۰۰ نیز همکاری ویژه را با ما داشته باشند.
وی اظهارداشت: عملیات از صبح روز سه شنبه شروع شد و تا غروب ادامه پیدا خواهد کرد. برای همه اکیپ‌ها برنامه مشخص تعریف و زون بندی شده است. مرآتی افزود: شبکه‌های توزیع استان مربوط به سنوات گذشته است و بخشهایی از آن فرسوده است که مرتب باید برنامه پیشگیری و تعمیرات را برای آنها انجام بدهیم تا در فصل گرم سال و بحران‌ها خدمات خوبی را به مشترکین بدهیم.
وی بیان داشت: در عملیات امروز بخشی از شبکه اصلاح می شود، تیرها و بخشهایی از تاسیسات و تجهیزات تعویض می شود که در کاهش تلفات نقش بسزایی دارد.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خاطر نشان ساخت: هر هفته یک محور را تا زمانی که فرصت کار داشته باشیم انجام می دهیم تادر زمستان و فصل پیک مصرف برق سال دچار مشکل نشویم.

گزارش تصویری

آغازعملیات و مانورهای جهادی شرکت توزیع نیروی‌برق استان کرمانشاه در کنگاور

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.