• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

پیچیدن عطر و یاد شهداء در ورزش و جوانان استان

  • کد خبر : 13297
  • 08 مهر 1399 - 5:54
پیچیدن عطر و یاد شهداء در ورزش و جوانان استان

به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس مراسم ویژه ای با حضور،مدیرکل،معاونین و کارکنان اداره کل با رعایت پروتکل های بهداشتی در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد. به گزارش میلکان آنلاین،در این مراسم که با عطر و یاد شهدای والامقام دفاع مقدس برگزار شد،از پرسنل ایثارگر و کارکنان عضو خانواده های […]

به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس مراسم ویژه ای با حضور،مدیرکل،معاونین و کارکنان اداره کل با رعایت پروتکل های بهداشتی در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش میلکان آنلاین،در این مراسم که با عطر و یاد شهدای والامقام دفاع مقدس برگزار شد،از پرسنل ایثارگر و کارکنان عضو خانواده های شهداء و ایثارگر اداره کل نیز تجلیل شد.
اجرای برنامه مداحی به همراه شعرخوانی توسط رضا حساس و منوچهر پروینی از شاعران ولایی استان کرمانشاه از دیگر برنامه های این مراسم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: آرامش و امنیت امروز کشور نتیجه این رشادت‌ها و از جان گذشتن‌های شهدای عزیز است.
صابر رحیمی در ادامه با تجلیل از رشادت و شجاعت شهدا، از وجود بیش از سیصد شهید والامقام حوزه ورزش در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: اگر خون پاک شهدای انقلاب نبودشاید هرگز این انقلاب الهی به پیروزی نمی رسید و دست اجانب و بیگانگان از این کشور اسلامی کوتاه نشده بود.
او افزود:اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همواره نهایت تلاش خود را در راستای مانایی و ماندگاری نام و یاد شهدای والامقام انجام داده است و هم اکنون بیش از ۵۰ مکان ورزشی و فرهنگی-جوانان این اداره کل در سراسر استان به نام شهدای والامقام مزین شده است.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13297

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.