• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

توجه جدی به ایجاد سازش در پرونده‌های قضایی

  • کد خبر : 13245
  • 07 مهر 1399 - 7:19
توجه جدی به ایجاد سازش در پرونده‌های قضایی

دادستان کرمانشاه گفت: در راستای اجرای ماده ۱۹۲ قانون آئین دادرسی کیفری در تلاشیم تا جایی که قانون اجازه می‌دهد، در پرونده‌های ورودی به دادسرا سازش ایجاد کنیم. به گزارش میلکان آنلاین، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: براین اساس طی ماه‌های گذشته در شعب مختلف دادسرای استان ایجاد صلح و […]

دادستان کرمانشاه گفت: در راستای اجرای ماده ۱۹۲ قانون آئین دادرسی کیفری در تلاشیم تا جایی که قانون اجازه می‌دهد، در پرونده‌های ورودی به دادسرا سازش ایجاد کنیم.

به گزارش میلکان آنلاین، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: براین اساس طی ماه‌های گذشته در شعب مختلف دادسرای استان ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ها در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه توفیقات بسیار خوبی نیز در این رابطه داشته ایم.
وی افزود: طبق آمار‌ها هر ماه بصورت میانگین حدود چهار هزار پرونده به دادسرای استان کرمانشاه وارد می‌شود که می‌توان درصد قابل توجهی از آن‌ها را از طریق میانجیگری و صلح و سازش مختومه کرد.
کرمی خاطرنشان کرد: قطعا ایجاد هر پرونده قضایی تبعات منفی را برای طرفین پرونده یعنی هم شاکی و هم متشاکی به دنبال دارد، لذا باید بتوانیم پرونده‌هایی که قابلیت سازش را دارند در همان ابتدا از طریق مسالمت آمیزی مختومه کنیم.
دادستان کرمانشاه گفت: کاهش تعداد ورودی به زندان‌های استان از هدف‌های مهم دیگری است که با ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ها آن را دنبال می‌کنیم.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13245

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.