• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

تفاهم نامه تاریخی شهرداری و دانشگاه رازی امضاء شد

  • کد خبر : 13241
  • 07 مهر 1399 - 7:15
تفاهم نامه تاریخی شهرداری و دانشگاه رازی امضاء شد

 تفاهم نامه همکاری مشترک درحوزه مطالعات تاریخ، فرهنگی و اجتماعی به ویژه در زمینه تحقیقات تاریخی، تاریخ نهادها، موسسات مدنی و شهری، اسناد ومدارک تاریخی وهویت شهری به منظور پیشبرد فرهنگ و تمدن ایرانی -اسلامی است. به گزارش میلکان آنلاین ؛ عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری استان گفت:بایگانی اسنادی که ارزش تاریخی دارند […]

 تفاهم نامه همکاری مشترک درحوزه مطالعات تاریخ، فرهنگی و اجتماعی به ویژه در زمینه تحقیقات تاریخی، تاریخ نهادها، موسسات مدنی و شهری، اسناد ومدارک تاریخی وهویت شهری به منظور پیشبرد فرهنگ و تمدن ایرانی -اسلامی است.
به گزارش میلکان آنلاین ؛ عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری استان گفت:بایگانی اسنادی که ارزش تاریخی دارند نشانگر هویت و گذشته پربار یک منطقه است و ساماندهی این اسناد تاریخی از اولویت‌های این تفاهم نامه است.
مقدمات ایجاد مرکز مطالعات تاریخی در شهر کرمانشاه امروز درفرهنگسرای گل نرگس افتتاح شد. در این مرکز ضمن ساماندهی، گردآوری و داده پردازی مقدماتی، تاریخ بلدی در واقع اسناد و مدارک هویتی شهر کرمانشاه ساماندهی شود و به بهترین شکل ممکن در اختیار نمایندگان و محققان قرار می‌گیرد.
طلوعی شهردار کرمانشاه هم با اشاره به اینکه کرمانشاه شهری تاریخی با قدمت ۱۳هزارساله است و باید تاریخ آنرا حفظ کنیم گفت:قصد داریم در هر محله  افرادی را به عنوان دبیر شورای محله انتخاب کنیم که بتوانند ما را در راستای حل مشکلات محلات یاری رسانند و با تلفیقی از نگاه مردم و نگاه مدیریتی مشکلات را حل وفصل کنیمشهردار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه شهر کرمانشاه شهری زنده و فعال است افزود:  همه همکاران من در حوزه شهرداری به فکر آبادانی و سازندگی شهر هستند و ساماندهی محلات حاشیه نشین را به طور جدی در دستور کار داریم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13241

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.