• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
در نشست بررسی اعتبارات و تسهیلات اشتغالزایی حوزه جوانان مطرح شد؛

در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی جوانان سهم هر شهرستان باید مشخص باشد

  • کد خبر : 13240
  • 07 مهر 1399 - 7:32
در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی جوانان سهم هر شهرستان باید مشخص باشد

نشست هماهنگی معاونت امور جوانان استان کرمانشاه با مدیران صندوق کار آفرینی امید و بانک رسالت با هدف بررسی اعتبارات و تسهیلات اشتغالزایی جوانان در سال ۱۳۹۹ با حضور صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و با حضور معاونین امور جوانان و پشتیبانی اداره کل برگزار شد. به گزارش میلکان آنلاین؛در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان […]

نشست هماهنگی معاونت امور جوانان استان کرمانشاه با مدیران صندوق کار آفرینی امید و بانک رسالت با هدف بررسی اعتبارات و تسهیلات اشتغالزایی جوانان در سال ۱۳۹۹ با حضور صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و با حضور معاونین امور جوانان و پشتیبانی اداره کل برگزار شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بر هماهنگی کامل بانکهای عامل با اداره کل ورزش و جوانان در خصوص تسهیلات اعطایی و همچنین مشخص شدن سهم هر شهرستان در تسهیلات سال ۹۹ تاکید کرد.
صابر رحیمی بیان کرد:تمرکز اعطای این تسهیلات نباید فقط منحصر به کرمانشاه یا منطقه خاصی باشد و سهم هرس شهرستان باید برای سال جاری مشخص باشد.
وی همچنین تاکید کرد:کارشناسان حوزه اشتغال و جوانان این اداره کل بررسی های لازم در خصوص طرح های متقاضی انجام و طرح های تایید شده براساس سهم هر شهرستان برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی خواهند شد.
همچنین محمد حسین زاده سرپرست امور جوانان اداره کل نیز خواستار همکاری بانک رسالت و صندوق امید در پرداخت معرفی شدگان دریافت تسهیلات در ۱۴ سرفصل شغلی شد.
در ادامه مطاعی نماینده بانک رسالت از امادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی به متقاضیان دوک برقی پشم ریسی در راستای توسعه صنایع دستی و بویژه گلیم بافی شد.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.