• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

رشد ۷۶ درصدی پرداخت زکات در نیمه نخست سال ۹۹

  • کد خبر : 13207
  • 06 مهر 1399 - 12:00
رشد ۷۶ درصدی پرداخت زکات در نیمه نخست سال ۹۹

  مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در نیمه نخست سال ۹۹ مودیان کرمانشاهی ۳۵ میلیارد و ۳۷۷ میلیون تومان زکات پرداخت کردند، گفت: این میزان زکات از رشد ۷۶ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته برخوردار بوده است. به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه […]

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در نیمه نخست سال ۹۹ مودیان کرمانشاهی ۳۵ میلیارد و ۳۷۷ میلیون تومان زکات پرداخت کردند، گفت: این میزان زکات از رشد ۷۶ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مودیان خیر کرمانشاهی در سال ۹۸ بیش از ۲۰ میلیارد و ۱۲۶ میلیون تومان زکات پرداخت کردند.

رخصی با بیان اینکه در ابتدای سال جاری پیش بینی شده بود مودیان کرمانشاهی در سال ۹۹ حدود ۳۲ میلیارد تومان زکات دهند، افزود: در نیمه نخست امسال میزان زکات پرداختی مودیان از تعهدات فراتر رفته و به ۳۵ میلیارد و ۳۷۷ میلیون تومان رسیده است.

وی تاکید کرد: میزان زکات جمع آوری شده در نیمه نخست سال ۹۹ از رشد ۷۶ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

محسن رخصی خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد از زکات پرداختی مودیان کرمانشاهی به منظور رفع محرومیت و باقی این واجب الهی برای ساخت و تعمیر پروژه های عمرانی عام المنفعه هزینه شده است.

وی تصریح کرد: زکات جمع آوری شده در هر روستا، شهر یا بخش در همان محل هزینه می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان با اشاره به رتبه اول استان در کشور برای جمع آوری زکات طی سال ۹۸، گفت: این عنوان از سوی شورای عالی زکات در کشور به کمیته امداد استان کرمانشاه اعطا شده است

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13207

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.