• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه:

برخورد قاطع با اخلالگران نظم عمومی در دستور کار پلیس است / در خوشحالی مردم سهیم هستیم

  • کد خبر : 1305
  • 22 اسفند 1395 - 12:13

سرویس اجتماعی – فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: تاکنون بالغ بر ۳ میلیون مواد محترقه غیر مجاز از تولید کنندگان و فروشندگان  این مواد کشف و ضبط شده است. به گزارش خبرنگار میلکان ، سردار امان الهی در نشست خبری ویژه چهارشنبه سوری که با حضورجمعی از خبرنگاران برگزارشد با بیان اینکه شناسایی و برخورد […]

سرویس اجتماعی – فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: تاکنون بالغ بر ۳ میلیون مواد محترقه غیر مجاز از تولید کنندگان و فروشندگان  این مواد کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار میلکان ، سردار امان الهی در نشست خبری ویژه چهارشنبه سوری که با حضورجمعی از خبرنگاران برگزارشد با بیان اینکه شناسایی و برخورد با عاملین و تولید کنندگان مواد محترقه از مدتها پیش در دستور کار نیروی انتظامی بوده است گفت: نیروی انتظامی همواره درخوشحالی مردم و ارتباط خوب میان خانواده ها سهیم می باشد اما به عنوان نماینده مردم و به درخواست آنان اگر معدودی افراد تجمعاتی داشته و با ایجاد اخلال درنظم برای مردم مزاحمت به وجود آورند بلافاصله درصحنه حاضر شده و با اخلالگران نظم عمومی برخورد قاطع خواهد داشت.

وی افزود: درحوزه ترافیک طرح لازم انجام شده و خودروهایی که برخلاف قانون عمل کنند توقیف، و تا پایان تعطیلات در پارکینگ ضبط خواهند شد.

رییس پلیس کرمانشاه ،درخصوص برنامه های پیش بینی شده نیروی انتظامی جهت ایجاد امنیت درنوروز سال ۹۶ گفت: حدود ۴هزار نفر نیروی مستقیم و فعال درحوزه انتظامی و ترافیک به همراه نیروهای کمکی که از مرکز آموزشی دراختیار گرفته ایم گشت های سواره و پیاده را برعهده خواهند داشت. ۴۰ ایستگاه در مبادی ورودی شهرها و تفرجگاه ها از ۲۶ اسفند برای ارائه خدمت به مردم راه اندازی می شود همچنین درحوزه ترافیک و حمل و نقل ۵۵تیم محسوس و ۲۰ تیم نامحسوس فعالیت دارند که ۶۶ نقطه حادثه خیز را شناسایی می کنند.امان الهی خاطرنشان کرد:درپارک ها و تفرجگاه ها از ظرفیت ۳۰۰ نفر پلیس راهور استفاده می شود و در شهرها و جاده ها از تعداد بیشتری دوربین کنترل جاده استفاده خواهد شد.وی همچنین از لزوم کسب مجوز برای حمل و نقل اثاثیه از کلانتری های محل در ایام نوروز خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادین متجاهر گفت:یکی از اقدامات انجام شده با هماهنگی مراجع قضایی،اقدامات کنترلی توسط رده های انتظامی و پلیس آگاهی درخصوص سارقین سابقه داراست.

سردار امان الهی دراین نشست درخصوص عملکرد نیروی انتظامی در سال جاری گفت:با برنامه ریزی و تلاش مؤثر نیروی انتظامی در سطوح مختلف استان،ارتقاء عملکرد مناسبی درحوزه های گوناگون نسبت به سال مشابه داشته ایم.

وی با اشاره به ارتقاء ۳پله ای امنیت و کاهش جرم دراستان نسبت به استان های دیگر از کاهش ۴درصدی سرقت در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد وافزود:در سرقت های مهم ۹درصد،سرقت از منزل ۱۵ درصد،سرقت مغازه ۲۰،سرقت از خودرو۱۰،موتور۷،سرقت مسلحانه ۵۳ و زورگیری ۴۶ درصد نسبت به مشابه سال قبل کاهش داشته ایم.

وی خاطرنشان ساخت:در سالجاری درحوزه کشف جرمیات ۱۵ درصد افزایش داشته ایم،درحوزه قاچاق کالا ۱هزار و ۹۷۲ نفر دستگیر شده اند و با شناسایی ۳۶ باند نسبت به سال قبل ۵ درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی درخصوص حوزه مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد:در این حوزه ۲هزار و ۱۰۶ کیلو کشفیات انواع مواد مخدربوده که نسبت به سال قبل ۵درصد افزایش داشته است.همچنین در این رابطه۱۵۰نفر قاچاقچی و ۷هزارو ۳۱۳نفر توزیع کننده در نقاط آلوده شهرها و کرمانشاه دستگیر شده اند.

وی افزود:درحوزه تصادفات با ۳۹۳ نفر کشته ۷درصد کاهش داشته و درحوزه فضای مجازی  با پیگیری و رصد پلیس فتا ۲۲۳ نفر متهم و دستگیر شده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:نیروی انتظامی با شعار آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی به پیشواز سال جدید خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=1305

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.