• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
چشم طمع پسرناخلف به طلاهای پدر در کرمانشاه:

کشف ۱۰ میلیارد ریال طلاجات مسروقه

  • کد خبر : 13046
  • 29 شهریور 1399 - 6:13
کشف ۱۰ میلیارد ریال طلاجات مسروقه

 فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰ میلیارد ریال طلا و سکه مسروقه در شهر کرمانشاه با تلاش پلیس آگاهی خبر داد که توسط پسر ناخلف از مغازه پدر و با همدستی دوستش به سرقت رفته بود. به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اعلام یک مورد سرقت از مغازه طلافروشی […]

 فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰ میلیارد ریال طلا و سکه مسروقه در شهر کرمانشاه با تلاش پلیس آگاهی خبر داد که توسط پسر ناخلف از مغازه پدر و با همدستی دوستش به سرقت رفته بود.

به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اعلام یک مورد سرقت از مغازه طلافروشی سطح شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با حضور تیم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در محل و بررسی های ابتدایی، مشخص شد سارق یا سارقان به راحتی وارد مغازه طلافروشی شده و هیچ اثری از شکستگی و تخریب در آن به چشم نمی خورد.

سردار جاویدان افزود: صاحب مغازه در اظهارات خود از گم شدن کلید گاوصندوق سخن گفت و اینکه در آن لحظه شریک وی به همراه پسر و دوست پسرش در آنجا حضور داشته اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی به سراغ نفرات یاد شده رفتند که در نهایت دوست پسر صاحب مغازه در بازجویی ها به سرقت کلید گاوصندوق با همکاری پسر صاحب مغازه اعتراف و عنوان کرد در فرصتی مناسب هر ۲ نفرمان اقدام به سرقت طلاجات و سکه های موجود کردیم.

وی گفت: در ادامه پسر ناخلف نیز به همدستی با دوستش برای سرقت طلاجات مغازه پدر اعتراف و عنوان کرد آنها را در خودروی ۲۰۶ یکی از دوستانش مخفی کرده که با راهنمایی وی خودروی مورد نظر کشف و پس از بازرسی های لازم همه طلا و سکه های سرقتی کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری پسر صاحب مغازه و ۲ دوستش خبر داد و گفت: همه طلاجات و سکه های سرقتی تحویل مال باخته شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: صاحبان اصناف مخصوصا مشاغلی مانند طلافروشی ها بهتر است از دوربین های مداربسته استفاده و نسبت به حمل و نگهداری مناسب کلید مغازه خود اهتمام و دقت نظر بیشتری داشته باشند.

وی گفت: موضوع دیگری که صاحبان طلافروشی ها باید نسبت به آن حساس باشند این است که کلید مغازه خود را به راحتی در اختیار و دسترس دیگران قرار ندهند تا با اینگونه مشکلات مواجه نشوند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.