• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

اسناد اداره کل راه و شهرسازی استان الکترونیکی آرشیو می شود

  • کد خبر : 13038
  • 29 شهریور 1399 - 6:08
اسناد اداره کل راه و شهرسازی استان الکترونیکی آرشیو می شود

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه از اجرای آرشیو الکترونیکی اسناد در این اداره کل خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین؛ نعمت مرادی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: عملیات آرشیو الکترونیکی اسناد بایگانی با حضور نمایندگان حوزه های مختلف این […]

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه از اجرای آرشیو الکترونیکی اسناد در این اداره کل خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ نعمت مرادی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: عملیات آرشیو الکترونیکی اسناد بایگانی با حضور نمایندگان حوزه های مختلف این اداره کل آغاز شده است.

مرادی با اشاره به احکام ابلاغ شده برای اعضای پروژه آرشیو اسناد الکترونیک از سوی مدیرکل افزود: با مکانیزه کردن پرونده های بایگانی و آرشیو اسناد به صورت الکترونیکی، کلیه پرونده ها قابلیت ردیابی از طریق سیستم را خواهند داشت.

وی توضیح داد: در این پروسه، عملیات پرونده خوانی و آرشیو اسناد به صورت همزمان و با حضور نمایندگان واحد های مختلف اداره انجام خواهد شد.

معاون املاک و حقوقی این اداره کل بیان کرد: همچنین در روند این اقدام کلیه پرونده های کاغذی موجود در بایگانی به ترتیب و بر اساس تاریخ اسکن و ثبت و ضبط خواهد شد.

مرادی افزود: این فرآیند با هدف ساماندهی پرونده های موجود در بایگانی که مهم ترین آن ها مربوط به بخش املاک و حقوقی و البته سایر حوزه های اداره کل راه و شهرسازی استان می باشد، صورت می گیرد و تمام مراحل کار تحت نظارت مدیر پروژه، ناظر پروژه و مسوولIT  انجام می شود.

وی در پایان گفت: با توجه به گستردگی کار و تنوع موضوعات پرونده ها و حوزه های مختلف درگیر با آن، به جهت رفع ابهام و سوالات احتمالی از تمام حوزه های مرتبط با این موضوع یک نماینده انتخاب شده که در فرآیند اجرای این پروژه همکاری می کنند و ابلاغ داخلی آنان نیز به ایشان ارجاع داده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13038

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.