• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور؛

عملیات اجرایی ساخت واحد کاتالیست BZN2 در پتروشیمی پلیمر کرمانشاه شد

  • کد خبر : 13020
  • 29 شهریور 1399 - 5:43
عملیات اجرایی ساخت واحد کاتالیست BZN2 در پتروشیمی پلیمر کرمانشاه شد

عملیات اجرایی پروژه واحد تولید کاتالیست BZN2  شرکت پلیمر کرمانشاه امروز (شنبه) با حضور دکتر ستاری معاون علمی و‌فناوری رئیس جمهور، استاندار کرمانشاه، رییس جهاد دانشگاهی، معاون اقتصادی استاندار، روسای دانشگاه ها، مدیران عامل گروه باختر و پتروشیمی پلمیر و جمعی از مسوولین استان آغاز شد.   به گزارش میلکان آنلاین ؛ سورنا ستاری صبح […]

عملیات اجرایی پروژه واحد تولید کاتالیست BZN2  شرکت پلیمر کرمانشاه امروز (شنبه) با حضور دکتر ستاری معاون علمی و‌فناوری رئیس جمهور، استاندار کرمانشاه، رییس جهاد دانشگاهی، معاون اقتصادی استاندار، روسای دانشگاه ها، مدیران عامل گروه باختر و پتروشیمی پلمیر و جمعی از مسوولین استان آغاز شد.

 

به گزارش میلکان آنلاین ؛ سورنا ستاری صبح شنبه در سخنان کوتاهی در جریان آغاز عملیات اجرایی پروژه واحد تولید «کاتالیست» پتروشیمی پلیمر کرمانشاه، حرکت صنعت پتروشیمی کشور را رو به رشد و قابل تقدیر دانست.

وی همچنین اظهار داشت: با این روند امیدوارم ما در کشور صاحب صنعت پتروشیمی شویم.

ستاری همچنین به تفاوت کارخانه و صنعت نیز اشاره و اظهار کرد: کارخانه نیازی به نیروی تحصیل کرده و دانشگاهی ندارد و تنها تولید می کند اما صنعت نیازهای اولیه و تجهیزات و امکانات را خودش می سازد و ما تا زمانی که محصولات مورد نیاز را نسازیم، صنعت به معنای واقعی نداریم و فقط کارخانه داری می کنیم.

تولید کاتالیست با کاربرد در فرآیند تولید محصولات پلی اتلین پس از گذرندان مراحل پیشرفته تحقیقاتی توسط پژوهشگران جوان شرکت پلیمر کرمانشاه  طراحی و جایگزین کاتالیست ژاپنی خواهد شد.

بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و بازدید از مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و بازدید از پارک علم و فناوری کرمانشاه از دیگر برنامه های دکتر ستاری است.

همچنین معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این سفر از دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه نیز بازدید و در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان شرکت می کند

تولید کاتالیست با کاربرد در فرآیند تولید محصولات پلی اتلین پس از گذراندن مراحل پیشرفته تحقیقاتی توسط پژوهشگران جوان شرکت پلیمر کرمانشاه طراحی شد و جایگزین کاتالیست ژاپنی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13020

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.