• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
استاندار کرمانشاه:

اختصاص ۵۲ میلیارد تومان مشوق سرمایه گذاری برای افزایش اشتغالزایی استان

  • کد خبر : 13001
  • 27 شهریور 1399 - 9:03
اختصاص ۵۲ میلیارد تومان مشوق سرمایه گذاری برای افزایش اشتغالزایی استان

استاندار کرمانشاه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید» امروز ۵۲ میلیارد تومان اعتبارات یارانه ای به عنوان مشوق سرمایه گذاری به طرح های اشتغالزا اختصاص یافت. به گزارش میلکان آنلاین ؛ « هوشنگ‌ بازوند» صبح امروز ( ۲۷شهریور) در این نشست به شیوه توزیع اعتبارات […]

استاندار کرمانشاه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید» امروز ۵۲ میلیارد تومان اعتبارات یارانه ای به عنوان مشوق سرمایه گذاری به طرح های اشتغالزا اختصاص یافت.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ « هوشنگ‌ بازوند» صبح امروز ( ۲۷شهریور) در این نشست به شیوه توزیع اعتبارات کمک های فنی و اعتباری استان اشاره کرد و اظهار داشت: مشوق های سرمایه گذاری ابزاری مطلوب برای افزایش اشتغالزایی است و دستگاه‌های اجرایی این موضوع را باید مدنظر قرار دهند و‌ به گونه‌ای به سرمایه گذاران تعلق گیرد که سبب جهش تولید و اشتغالزایی شود و فرمانداران هم نظارت ویژه داشته باشند.

او‌ تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال، مشوق و‌حامی سرمایه گذاری هستیم و‌دستگاههای اجرایی مجاز هستند بر اساس اعتبارات توزیعی تا ۵۰ درصد سود بانکی تسهیلات سرمایه گذاری را از محل اعتبارات دولتی پرداخت کنند و‌ به یقین با طرح های حمایتی میل سرمایه گذاری افزایش می یابد.

وی ، روند فعالیت‌های صورت گرفته در وزارت راه و شهرسازی برای احداث کیلومتر آزادراه همدان – کرمانشاه را مطلوب ندانست و تأکید کرد: علی رغم تمایل چندین سرمایه گذار تاکنون اقدام خاصی در این خصوص انجام نشده و با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه استان کرمانشاه انتظار داریم توجه ویژه‌ای به طرح های آزادراهی استان انجام شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه به لزوم تسریع در انجام هماهنگی و همکاری وزارتخانه های صمت و راه و شهرسازی برای حل مشکلات دهکده لجستیک اشاره کرد و بیان داشت: کرمانشاه جزو ۱۲ استان دارای مصوبه راه‌اندازی دهکده لجستیک در کشور انتخاب شده و‌ با توجه به طی مراحل واگذاری زمین به راه آهن، تسریع در روند فعالیت ها جهت انجام امور مربوطه به عنوان ظرفیتی برای ایجاد اشتغال و‌ توسعه ای ضروری است و‌ نیاز است موضوع تأمین منابع مالی با همکاری وزارت صمت و‌ راه و شهرسازی حل شود.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13001

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.