• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
نماینده گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب در نطق اضطراری صحن علنی مجلس:

سوء مدیریت در گمرکات به کمک تحریم ها آمده است

  • کد خبر : 12951
  • 26 شهریور 1399 - 3:54
سوء مدیریت در گمرکات به کمک تحریم ها آمده است

فرنگیس صفری – گروه اجتماعی نماینده مردم گیلانغرب و سرپل ذهاب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی سه شنبه، ۲۵ شهریورماه مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: مشکل اصلی امروز کشور ما منابع نیست بلکه سوءمدیریت منابع موجود است. ما نمایندگان ملت در صورت عدم برخورد قاطع با مدیران رانتی […]

فرنگیس صفری – گروه اجتماعی

نماینده مردم گیلانغرب و سرپل ذهاب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی سه شنبه، ۲۵ شهریورماه مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: مشکل اصلی امروز کشور ما منابع نیست بلکه سوءمدیریت منابع موجود است. ما نمایندگان ملت در صورت عدم برخورد قاطع با مدیران رانتی و ناکارآمد در این نابسامانی ها سهیم خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین،  شهریار حیدری ادامه داد: جناب آقای همتی چطور روزهای آرام بازار ارز را نتیجه مدیریت خود دانسته و روزهای پرتلاطم را حبابی می دانید. همچنین براساس بند ۹ اصل سوم قانون اساسی در خصوص رفع تبعیض و توزیع ناعادلانه منابع و امکانات کشور به وزیر راه و شهرسازی تذکر می دهم که آیا این قانون در وزارتخانه شما رعایت می شود.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: چرا پروژه های راهبردی و پر اهمیتی مانند راه آهن کرمانشاه به خسروی که مسیر اتصال ایران به کشورهای سوریه و عراق است فاقد اعتبار مانده و راه های مواصلاتی قصر شیرین و سرپل ذهاب و گیلان غرب به دلیل عدم تخصیص اعتبار به قتلگاه مردم حوزه انتخابیه ام تبدیل شده است. این در حالی است که پروژه های کم اهمیت، اما مورد توجه آقای نوبخت اعتبار کافی دریافت می کند. آیا این تبعیض نیست؟
حیدری خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: با تاخیر امهال وام زلزله زدگان حوزه انتخابیه ام بانک ها را به جان مردم انداختید، به این وضعیت پایان دهید. همچنین نسبت به سوءمدیریت در سطوح گمرکی ایران خصوصا گمرک های استان کرمانشاه به وزیر اقتصاد تذکر می دهم چرا که این وضعیت به کمک تحریم ها آمده است، لطفا چاره ای بیاندیشید.
وی در تذکری خطاب به وزیر بهداشت و درمان افزود: کمبود تجهیزات پزشکی و پرسنل بیمارستانی در حوزه انتخابیه ام فاجعه بار است، لطفا به آن رسیدگی کنید. همچنین به وزیر کشور در خصوص ساماندهی حاشیه نشینی سرپل ذهاب و قصرشیرین و وضعیت نامناسب آسیب های اجتماعی تذکر می دهم، مشکلات حوزه توسعه منابع انسانی وزارت کشور نیز با تحقیق و تفحص قابل پیگیری است. در خصوص مشکلات آب شرب روستاییان حوزه انتخابیه و وضعیت سامانه گرمسیری به وزیر نیرو تذکر داده و از ایشان می خواهم هرچه سریع تر به این موارد رسیدگی کند.
حیدری تصریح کرد: بابت تبدیل وضعیت و تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی، خرید خدمتی، نهضتی، معلمین برون سپار و مربیان پیش دبستانی به وزیر آموزش و پرورش تذکر می دهم. براساس ماده ۲۰۷ آئین نامه داخلی مجلس حداکثر زمان پاسخگویی وزرا به سوال نمایندگان ۱۵ روز است اما بیش از ۲ ماه این سوالات بی پاسخ می ماند. بنده از حقوق مردم لحظه ای کوتاه نخواهم آمد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12951

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.