• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
با پیگیری های دادگستری کرمانشاه محقق شد؛

پرداخت حقوق معوق یکساله کارگران شرکت استراتوس

  • کد خبر : 12942
  • 25 شهریور 1399 - 6:08
پرداخت حقوق معوق یکساله  کارگران شرکت استراتوس

به گزارش میلکان آنلاین؛ رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از پرداخت حقوق معوق ۲۳ نفر از کارگران شرکت خصوصی، بین المللی و پیمانکاری استراتوس که طرف قرارداد شرکت آب نیروی فعال در سامانه گرمسیری است خبر داد. دکتر توسلی زاده افزود در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست معزز قوه قضائیه […]

به گزارش میلکان آنلاین؛ رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از پرداخت حقوق معوق ۲۳ نفر از کارگران شرکت خصوصی، بین المللی و پیمانکاری استراتوس که طرف قرارداد شرکت آب نیروی فعال در سامانه گرمسیری است خبر داد.
دکتر توسلی زاده افزود در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست معزز قوه قضائیه مبنی بر حمایت از تولید و صیانت از حقوق کارگران، دادگستری کرمانشاه پس از اطلاع از عدم پرداخت حقوق کارگران در شرکت یاد شده با ورود خود به این موضوع و پیگیری آن سبب شد حقوق معوق یکساله این قشر زحمتکش پرداخت شود.
ایشان افزود این اقدام به موقع سبب شد از تجمع و اجتماع کارگران که به تبع آن موج سواری رسانه های معاند نظام را نیز در پی دارد، جلوگیری شود و رضایت کارگران را نیز به دنبال داشته باشد.
این مقام قضائی یادآور شد یکی از راههای تحقق شعار سال که جهش تولید است حمایت از کارگران است که تقویت قدرت خرید آنها می تواند به ایجاد رونق در بازار کمک کند. بنابراین وظیفه داریم از حقوق آنها همواره دفاع کنیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12942

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.