• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

همایش ملی سرمایه‌گذاری در کرمانشاه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 12885
  • 23 شهریور 1399 - 11:44
همایش ملی سرمایه‌گذاری در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از برگزاری همایش ملی سرمایه‌گذاری و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خبر داد.   به‌گزارش میلکان آنلاین؛ امید قادری گفت: «قرار بود سال گذشته همایش بزرگ سرمایه‌گذاری برگزار شود ولی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا این امر میسر نشد. با کاهش شیوع ویروس کرونا و عبور شهر کرمانشاه از وضعیت […]

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از برگزاری همایش ملی سرمایه‌گذاری و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خبر داد.

 

به‌گزارش میلکان آنلاین؛ امید قادری گفت: «قرار بود سال گذشته همایش بزرگ سرمایه‌گذاری برگزار شود ولی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا این امر میسر نشد. با کاهش شیوع ویروس کرونا و عبور شهر کرمانشاه از وضعیت قرمز، این همایش در آبان‌ماه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.»

او به پتانسیل بزرگ کرمانشاه شامل ۴۲۰۰ اثر تاریخی، یک اثر جهانی، موقعیت استراتژیک جغرافیایی، قرار گرفتن بر مسیر عتبات‌عالیات و هزاران جاذبه گردشگری طبیعی و آبی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: «کرمانشاه ۵۰ منطقه نمونه گردشگری و ۱۴ روستای هدف گردشگری دارد و به‌عنوان مقصد گردشگری غرب کشور شناخته می‌شود.»

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه یادآور شد: «همه این پتانسیل‌ها می‌تواند باعث جذب گردشگر بیشتر و اشتیاق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری مطمئن در استان بشود.»

او افزود: «در این همایش همه این فرصت‌ها در قالب بسته‌ها و بروشورهای تبلیغاتی برای آشنایی با این طرح‌ها در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد و امیدواریم با برگزاری این همایش، شاهد حضور سرمایه‌گذاران و به تبع آن ایجاد اشتغال پایدار برای استان باشیم.»

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12885

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.