• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

کشف ۴۱۷ کیلو حشیش با کار اطلاعاتی پلیس کرمانشاه

  • کد خبر : 12863
  • 23 شهریور 1399 - 8:16
کشف ۴۱۷ کیلو حشیش با کار اطلاعاتی پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۱۷ کیلو گرم حشیش با کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه و با همکاری پلیس سمنان خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین؛ سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک دستگاه کامیون که قصد انتقال […]

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۱۷ کیلو گرم حشیش با کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه و با همکاری پلیس سمنان خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک دستگاه کامیون که قصد انتقال مقدار زیادی حشیش از استان های شرقی به تهران را داشت، شناسایی کنند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه پس از شناسایی دقیق مسیر حرکت کامیون در محور سمنان، موضوع را به اطلاع همکاران خود در این استان رسانده و آنها نیز موفق به توقیف خودرو در ابتدای شهر سمنان شدند.

سردار جاویدان، تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان در بازرسی از کامیون توقیفی، ۴۱۷ کیلوگرم حشیش که به صورت حرفه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این راستا ۲ قاچاقچی دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شده همچنین کامیون حامل مواد مخدر نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با قدردانی از همکاری مردم با پلیس، از شهروندان خواست هرگونه اطلاع در خصوص فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۲۸ گزارش کنند

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.