• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

کشف ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در “اسلام آبادغرب”

  • کد خبر : 12860
  • 23 شهریور 1399 - 8:14
کشف ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در “اسلام آبادغرب”

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۴ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان “اسلام آبادغرب” خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: ماموران پاسگاه حمیل و کارآگاهان پلیس آگاهی اسلام آبادغرب حین کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه کامیون که با دیدن خودروی پلیس مسیر خود […]

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۴ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان “اسلام آبادغرب” خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: ماموران پاسگاه حمیل و کارآگاهان پلیس آگاهی اسلام آبادغرب حین کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه کامیون که با دیدن خودروی پلیس مسیر خود را به صورت ناگهانی تغییر دادند، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران با دیدن این صحنه به تعقیب خودروهای متواری پرداخته و پس از طی مسافتی هر ۳ کامیون را متوقف و نسبت به انجام بازرسی از آنها اقدام کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده ۶۴ دستگاه انواع لوازم خانگی مانند یخچال ساید، تلویزیون، ماشین لباسشویی، آبمیوه گیری و پلوپز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در همین راستا ۶ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس برشمرد و گفت: کشفیات امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۵ درصد رشد داشته است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12860

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.