• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

اجرای طرح ظفر۵ در کرمانشاه

  • کد خبر : 12812
  • 18 شهریور 1399 - 19:24
اجرای طرح ظفر۵ در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح ظفر ۵ در شهرهای مختلف با محوریت کرمانشاه، گفت: کشف ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری ۴۶۹ مجرم و هنجارشکن از مهمترین نتایج اجرای طرح به شمار می رود. به گزارش میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با […]

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح ظفر ۵ در شهرهای مختلف با محوریت کرمانشاه، گفت: کشف ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری ۴۶۹ مجرم و هنجارشکن از مهمترین نتایج اجرای طرح به شمار می رود.

به گزارش میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با حضور پلیس شهرستان کرمانشاه و پلیس های مبارزه با مواد مخدر، امنیت اقتصادی، آگاهی و امنیت عمومی به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد.
وی ادامه داد: در این مدت و با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، حدود ۹۲ کیلوگرم انواع مواد که عمده آنها را تریاک تشکیل می دهد، کشف و ۶۷ نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان به همراه ۱۷ نفر از معتادان متجاهر نیز دستگیر شدند.
سردار جاویدان همچنین از توقیف ۱۲ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر خبر داد و گفت: ۱۴ مکان عرضه، تهیه و توزیع نیز پلمب شد.
کشف ۲۰۱ فقره سرقت
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به کشف ۲۰۱ فقره سرقت منزل، مغازه، احشام، خودرو، تلفن همراه و … توسط کاراگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: کشف ۳۵ فقره سرقت سیم برق، ۱۱ فقره قاپ زنی و ۷ فقره جعل و کلاهبرداری از جمله آنها بوده است.
وی دستگیری ۷۴ سارق و ۲ مالخر را از دیگر اقدامات پلیس آگاهی برشمرد و گفت: همچنین با تلاش کاراگاهان ۳ فقره قتل نیز کشف و ۳ نفر قاتل دستگیر شدند.
کشفیات ۱۰۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی
سردار جاویدان به اقدامات پلیس امنیت اقتصادی نیز اشاره و اظهار کرد: کشف ۷۴۴ دستگاه لوازم خانگی قاچاق، ۲۷۰ کیلوگرم انواع پوشاک و یک دستگاه موتورسیکلت از جمله آنها بوده است.
این مقام عالیرتبه انتظامی ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط پلیس امنیت اقتصادی را ۱۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در همین راستا ۵ قاچاقچی دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
کشف ۱۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی توسط پلیس امنیت عمومی
وی همچنین در خصوص اقدامات پلیس امنیت عمومی نیز گفت: کشف ۱۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی، ۸۰ قبضه سلاح سرد و ۱۳ نفر از اراذل و اوباش از جمله آنها بوده است.
حدود یک هزار و ۶۰۰ مورد تذکر در خصوص آلودگی صوتی، بدپوششی، دور دور کردن، مزاحمت و … انجام ۱۰۷ مورد تذکر به واحدهای صنفی متخلف و پلمب ۶ قلیانسرا از دیگر اقدامات پلیس امنیت عمومی بود که سردار جاویدان به آنها اشاره کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۲۴۳ هنجار شکن توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲ نفر به مراجع قضائی معرفی و ۲۳۱ نفر نیز با اخذ تعهد آزاد شدند.
وی توقیف ۴۶ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.
سردار جاویدان در پایان مجموع دستگیری های انجام شده توسط پلیس های شرکت کننده در طرح را ۴۶۹ مجرم و هنجارشکن عنوان کرد و گفت: این افراد شامل سارقان، قاچاقچیان کالا و مواد مخدر و افرادی بودند که علی رغم تذکرات قبلی اقدام به سگ گردانی و ایجاد مزاحمت برای دیگران کرده و یا پوشش مناسب نداشتند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12812

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.