• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

۱۱۴ پایگاه و درگاه غیرحضوری آماده دریافت کمک های خیران کرمانشاهی در شور عاطفه ها

  • کد خبر : 12801
  • 18 شهریور 1399 - 6:40
۱۱۴ پایگاه و درگاه غیرحضوری آماده دریافت کمک های خیران کرمانشاهی در شور عاطفه ها

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال شور عاطفه ها طی روزهای ۲۲ شهریور تا ۱۱ مهر ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، گفت: ۱۱۰ پایگاه حضوری و چهار درگاه غیرحضوری آماده دریافت کمک های خیران کرمانشاهی در شور عاطفه های سال جاری است. به گزارش میلکان […]

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال شور عاطفه ها طی روزهای ۲۲ شهریور تا ۱۱ مهر ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، گفت: ۱۱۰ پایگاه حضوری و چهار درگاه غیرحضوری آماده دریافت کمک های خیران کرمانشاهی در شور عاطفه های سال جاری است.

به گزارش میلکان آنلاین ، غلامرضا نصوری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاهیان خیر در شور عاطفه های سال گذشته شش میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند، گفت: پیش بینی می شود در شور عاطفه های امسال میزان کمک های مردمی به هفت میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان برسد.

نصوری با اشاره به اینکه شور عاطفه های سال جاری طی روزهای ۲۲ شهریور تا ۱۱ مهر ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، تصریح کرد: ۱۱۰ پایگاه حضوری و چهار درگاه غیرحضوری در استان برای جمع آوری کمک های مردمی در شور عاطفه های امسال تعبیه می شود.

وی تاکید کرد: پایگاه های حضوری این نهاد شامل دفاتر کمیته امداد در شهرستان های تابعه و مراکز نیکوکاری از ابتدا تا پایان این شور ملی مذهبی دایر و ۲۲ پایگاه سیار نیز طی روزهای نهم تا یازدهم مهر ماه در میادین و خیابان های سطح شهر و روستاها آماده دریافت کمک های خیران نیک اندیش است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین مراجعه به سایت الکترونیکی www.emdad.ir ، شماره گیری کدهای  #۱۴* و #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه و واریز وجوه نقدی به شماره کارت مجازی ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی از درگاه های غیرحضوری این نهاد به شمار می رود که خیران می توانند کمک های نقدی خود را از طریق این درگاه ها به دست نیازمندان برسانند.

غلامرضا نصوری همچنین با اشاره به تدوام شیوع بیماری کرونا و تغییر در نظام آموزشی کشور؛ بیان کرد: امیدواریم امسال خیران نیکوکار در شور عاطفه ها کمک های خود را به منظور تامین نیازهای آموزش غیرحضوری دانش آموزان نیازمند به صورت نقدی به این نهاد اهدا کنند.

شایسته ذکر است؛ شور عاطفه های سالجاری با شعارهای همدل می شویم در تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان و همچنین همدل می شویم برای مهربانی در مهر برگزار می شود

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12801

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.