• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

عظیمی فشی سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه شد

  • کد خبر : 12783
  • 17 شهریور 1399 - 19:49

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه محمد طاهر عظیمی فشی با حکم مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید دکتر نوراله زاده به عنوان سرپرست جدید صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه معرفی شد . به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، آئین تودیع آقای مسعود خاکسار و معارفه آقای محمد طاهر عظیمی فشی سرپرست […]

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه

محمد طاهر عظیمی فشی با حکم مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید دکتر نوراله زاده به عنوان سرپرست جدید صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه معرفی شد .

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، آئین تودیع آقای مسعود خاکسار و معارفه آقای محمد طاهر عظیمی فشی سرپرست جدید صندوق استان کرمانشاه ، از طریق ویدئوکنفرانس توسط مقام محترم مدیر عامل و با حضور کارشناسان ستادی و روسای شعب برگزار شد .

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در این مراسم از خدمات خاکسار در مدت فعالیت خود در صندوق استان تشکر کرد و مجموعه فعالیت های همکاران در استانها  را عامل ارتقای جایگاه اجتماعی صندوق در کشور دانست . وی توجه به ظرفیت های استان و سیاست های فعال در شناسایی و توانمند سازی این ظرفیت ها را علی الخصوص در روستاها  یادآور شد و خواستار استفاده از ابزارهای لازم هت ساماندهی آنها شد .

درابتدای این مراسم خاکسار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد صندوق استان در طی ۶ سال گذشته به جایگاه و عملکرد مناسب صندوق استان اشاره کرد . وی جذب ۱۰۰ درصدی منابع اشتغال روستایی و عشایری و جبران خسارات زلزله و جایگاه نخست صندوق در بین سایر بانکهای عامل پرداخت کننده این تسهیلات را نمونه بارزی از خدمات و عملکرد صندوق در طی دوران فعالیت خود ذکر کرد و از تلاشها و همکاری پرسنل صندوق استان در این راستا تشکر کرد .

مدیر سابق صندوق استان فرصت خدمت در صندوق کارآفرینی امید را افتخار آمیز دانست و از حمایت های مدیرعامل محترم از مجموعه صندوق استان قدردانی کرد .

سرپرست جدید صندوق استان  نیز در این مراسم با سپاس از اعتماد مدیرعامل محترم در خدمت رسانی در  مسئولیت جدید ، ابراز امیدواری کرد مجموعه صندوق استان کمافی سابق  با تمام توان  با تعامل و همکاری در راستای اهداف عالیه صندوق گام بردارد .

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12783

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.