• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

رشد ۷۰۰ درصدی گازرسانی به مناطق روستایی استان در دولت تدبیر و امید

  • کد خبر : 12776
  • 17 شهریور 1399 - 7:18
رشد ۷۰۰ درصدی گازرسانی به مناطق روستایی استان در دولت تدبیر و امید

استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر نودشه گفت: توسعه‌ گازرسانی به مناطق روستایی و شهری یکی از اهداف دولت یازدهم و دوازدهم بود که در راستای این هدف تاکنون گازرسانی به ۱۵۴۱ روستای استان انجام شده است. به گزارش میلکان آنلاین : بازوند  افزود: در ابتدای دولت تدبیر […]

استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر نودشه گفت: توسعه‌ گازرسانی به مناطق روستایی و شهری یکی از اهداف دولت یازدهم و دوازدهم بود که در راستای این هدف تاکنون گازرسانی به ۱۵۴۱ روستای استان انجام شده است.

به گزارش میلکان آنلاین : بازوند  افزود: در ابتدای دولت تدبیر و امید فقط عملیات گازرسانی به ۲۰۹ روستا در کرمانشاه انجام شده بود و از ابتدای دولت تاکنون به ۱۳۳۲ روستا از نعمت گاز برخوردار شده اند.

استاندار کرمانشاه به سیاست‌های اتخاذ شده از سوی وزیر نفت در زمینه بهره‌گیری از منابع قانون بودجه از جمله بند «ق» تبصره ۲ قانون بودجه برای طرح‌های گازرسانی اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه مناطق مرزی و محرومیت زدایی با رویکرد برخورداری مردم از امکانات و رونق کسب و کار مرزنشینان همیشه اولویت داشته است و امروز شاهد تحقق این مهم در استان هستیم.

وی  از تلاش ها و حمایت های بیدریغ وزیر نفت در استان تقدیر کرد و گفت: انتظار داریم این همراهی و مساعدت تا پایان دولت و اتمام پروژه ها به صورت ویژه تداوم داشته باشد.

بازوند در این مراسم که با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ درخواست افزایش سرانه خانوارها برای بهره مندی ۱۰ روستای دیگر در نوار مرزی از نعمت گاز طبیعی توسط وزارت نفت را ارائه داد و گفت: گازرسانی به سه شهر ریجاب، ازگله و‌ نوسود در استان باقی مانده است که تا پایان سال پروژه گازرسانی به نوسود به پایان می رسد و دو شهر دیگر تا نیمه اول سال ۱۴۰۰ از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

استاندار کرمانشاه به تلاش های صورت گرفته در راستای آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام آباد غرب با سرمایه گذاری ۷ هزار میلیارد تومان اشاره کرد و از مساعدت ویژه وزیر نفت در پتروشیمی چهارم استان و‌ آغاز مجدد فعالیت اجرایی پالایشگاه آناهیتا تشکر می کنم و مساعدت ایشان را جهت اخذ تسهیلات از صندوق ملی توسعه در پتروشیمی آناهیتا خواستاریم.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12776

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.