• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0
استاندار کرمانشاه:

واحدهای تولیدی توانمند، به شکل ویژه حمایت می‌شوند  

  • کد خبر : 12768
  • 16 شهریور 1399 - 16:20
واحدهای تولیدی توانمند، به شکل ویژه حمایت می‌شوند   

بازوند استاندار کرمانشاه در جریان بازدید از مجموعه تولیدی قند تنها، که با حضور مدیرکل سازمان صمت و دبیر خانه صنعت انجام شد، از فعالیت‌های گسترده این‌ مجموعه تجلیل کرد و گفت:‌ آقای تنها از تولیدکنندگان و بازرگانان توانمند استان کرمانشاه است و در میان فعالان اقتصادی، کسانی با این ویژگی‌ها، کم شمار هستند. به […]

بازوند استاندار کرمانشاه در جریان بازدید از مجموعه تولیدی قند تنها، که با حضور مدیرکل سازمان صمت و دبیر خانه صنعت انجام شد، از فعالیت‌های گسترده این‌ مجموعه تجلیل کرد و گفت:‌ آقای تنها از تولیدکنندگان و بازرگانان توانمند استان کرمانشاه است و در میان فعالان اقتصادی، کسانی با این ویژگی‌ها، کم شمار هستند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ بازوند افزود: در این مجموعه تولیدی تعداد ۲۵۰ نفر مشغول به کار هستند و خوش‌بختانه هیچ مشکلی برای بازاریابی و فروش محصولات خویش ندارد و این یک نقطه قوت بسیار خوب محسوب می‌شود.

بازوند در ادامه به تشریح مشکلات این واحد پرداخت و گفت: این واحد علاوه بر تسهیلات، در حوزه تامین مواد اولیه با مشکل مواجه است و اکنون با کمتر از ظرفیت تولیدی، کار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سال رونق تولید و در اولویت بودن حل مشکلات تولیدکنندگان، هفته آینده نشستی با حضور مدیران دو کاخانه تولید شکر استان و مدیران دستگاه های مرتبط برگزار می شود تا با حل مشکل مواد اولیه، این واحد بتواند با تمامی ظرفیت به فعالیت بپردازد‌.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.