• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

معاون ورزش و جوانان استان: بیشترین توجه را به کشتی کرده‌ایم/ ملی پوشان کم لطفی نکنند

  • کد خبر : 12759
  • 16 شهریور 1399 - 13:21
معاون ورزش و جوانان استان: بیشترین توجه را به کشتی کرده‌ایم/ ملی پوشان کم لطفی نکنند

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: بین رشته های ورزشی استان بیشترین توجه را به کشتی کرده‌ایم و تاکنون برای آن کم نگذاشته‌ایم. به گزارش میلکان ،جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به انتقاد برخی از ملی پوشان کشتی نسبت تحقق نیافتن قول مسئولان ورزش […]

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: بین رشته های ورزشی استان بیشترین توجه را به کشتی کرده‌ایم و تاکنون برای آن کم نگذاشته‌ایم.

به گزارش میلکان ،جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به انتقاد برخی از ملی پوشان کشتی نسبت تحقق نیافتن قول مسئولان ورزش استان برای حضور در رقابت‌‎های لیگ برتر، اظهار کرد: در رابطه با حضور در لیگ، امیدوار بودیم که وزارت نفت برای حمایت مالی از تیم کرمانشاه ورود کند.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه تیم‌داری و حمایت مالی از تیم های باشگاهی جزو وظایف اداره کل ورزش و جوانان نیست و اجازه و توان این کار را هم نداریم، برای همین رایزنی‌هایی از سوی استاندار، اداره کل ورزش و جوانان و هیات استان با وزارت نفت انجام گرفت تا بتوانیم حمایت مالی آنها از تیم کشتی استان جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر را بگیریم.

معاون ورزش و جوانان استان افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان طی مدت یکی دو ماه گذشته ده‌ها بار با مسئولین وزارت نفت تماس گرفت و دوبار هم به تهران سفر کرد تا پیگیری‌های خود را ادامه دهد، اما متاسفانه علیرغم قولی که برای حمایت مالی از تیم کشتی کرمانشاه جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر داده بودند، در دقیقه نود منصرف شدند.

وی تاکید کرد: مسئولان ورزش استان تمام تلاش خود را برای حضور یک تیم از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر کشتی بکار بردند و کم نگذاشتند، اما متاسفانه نشد.

عزیزی در ادامه به گلایه‌های ملی پوشان کشتی از بی توجهی‌هایی که به آنها می‌شود هم پاسخ داد و گفت: نه به عنوان یک مسئول بلکه به عنوان یک کارشناس ورزشی اذعان می‌کنم که بین رشته‌های ورزشی که اکنون در استان داریم، بیشترین توجه مسئولین ورزش استان به کشتی است.

وی گرفتن میزبانی مسابقات مختلف کشتی را نمونه‌ای از چنین توجهاتی خواند و گفت: اگر منصف باشیم یکی از دلایل موفقیت کشتی گیران ما در دو، سه سال اخیر، میزبانی‌ مسابقات مختلفی است که گرفته‌ایم.

معاون ورزش و جوانان استان اعلام کرد: این میزبانی‌ها باعث شد تا کشتی گیران ما توانایی‌های خودشان را به کادر فنی تیم ملی نشان دهند و از آنها برای مسابقات مختلف دعوت شود.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر هر زمان کشتی گیران ما به مسابقات برون مرزی رفته اند، در حد توان از آنها تقدیر کرده‌ایم و حتی برای مسابقات آسیایی که سال گذشته برگزار شد و کشتی گیران ملی پوش استان مدال گرفتند، هنوز به کرمانشاه نرسیده بودند، استاندار آنها را مورد تفقد قرار داد و پاداش گرفتند.

عزیزی افزود: از سوی دیگر همیشه پی جوی حال کشتی گیران استان از طریق هیات هستیم و همیشه هم در خدمت آنها بوده ایم و اگر هم ورزشکاری مشکلی داشته باشد، پیگیری می‌کنیم.

وی در جواب به این پرسش که چرا مدیرکل ورزش و جوانان استان دیداری با ملی پوشان کشتی هم ندارد، تصریح کرد: در استان کرمانشاه ۴۷ هیات ورزشی فعال، ۳۰۰ ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم های ملی و حدود ۲۰۰ عضو تیم ملی داریم، لذا نمی‌شود که همه تمرکزمان را تنها روی کشتی بگذاریم و باید به آنها هم توجه کنیم.

معاون ورزش و جوانان استان افزود: اگر مدیرکل بخواهد هر روز را به دیدن یکی از این ورزشکاران ملی پوش برود، حدود ۳۰۰ روز طول می‌کشد، برای همین شاید از نزدیک آنها را ملاقات نکند، اما همواره از طریق هیات‌ها جویای وضعیت آنها است.

وی در پایان اعلام کرد: اداره کل ورزش و جوانان، خانه همه ورزشکاران کرمانشاهی است و هیچ محدودیتی هم برای ملاقات آنها با مدیرکل وجود ندارد. هر زمان ورزشکاران ملی پوش که نور چشم ورزش استان هستند بخواهند می‌توانند با مدیرکل ملاقات داشته باشند و ایشان هم پاسخگوی مشکلات ورزشکاران هستند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12759

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.