• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تأکید کرد:

لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سال جهش تولید

  • کد خبر : 12751
  • 15 شهریور 1399 - 4:21
لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سال جهش تولید

رییس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان کرمانشاه  در دیدار با دکتر مصری؛ نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در استان کرمانشاه تأکید کرد و افزود: در سال جهش تولید و در آبان ماه امسال به بعد چندین پروژه صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد […]

رییس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان کرمانشاه  در دیدار با دکتر مصری؛ نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در استان کرمانشاه تأکید کرد و افزود: در سال جهش تولید و در آبان ماه امسال به بعد چندین پروژه صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.
محسن دارابی بابیان مطالب فوق افزود: تسریع در پرداخت تسهیلات به این طرح‌ها از عمده دغدغه‌های مسئولین استان است که بر اساس رایزنی‌های به‌عمل‌آمده با صندوق توسعه ملی و بانک‌های عامل استان به‌زودی این گشایش حاصل خواهد شد.
رییس سازمان صمت در ادامه یادآور شد: طرح قوطی سازی زمزم، بیواتانول، طرح توسعه کاغذ غرب، طرح توسعه شرکت صنعت گستر سدید و … از عمده پروژه‌هایی است که به‌زودی شاهد افتتاح و پرده‌برداری آن‌ها خواهیم بود.
دکتر مصری نیز در این دیدار با اشاره به این موضوع که تنها راه عبور از تحریم‌ها تکیه‌بر توان داخلی است افزود: باهمت جوانان غیرتمند و برومند این مرزوبوم و با تکیه‌بر دانش بومی و داخلی سازی صنایع موردنیاز کشور، می‌توانیم با سربلندی از تحریم‌ها عبور کنیم.
گفتنی است دکتر مصری نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی طی دیداری با مهندس دارابی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان دیدار و گفتگو کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12751

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.