• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

همدلي و همراهي احزاب سياسي در توسعه استان قابل تقدير است

  • کد خبر : 12696
  • 11 شهریور 1399 - 5:49
همدلي و همراهي احزاب سياسي در توسعه استان قابل تقدير است

مديركل سياسي استانداري كرمانشاه در نشست معاونين، مديران كل و فرمانداران گفت: معاون سابق سياسي و امنيتي استانداري شخصيتي اخلاق مدار و مديري برجسته است كه در دوران خدمت علاوه بر تلاش صادقانه و خدمتگزاري به مردم زمينه هم افزايي، همدلي و همراهي بيشتر احزاب را نيز با برنامه هاي توسعه اي استان فراهم نمود. […]

مديركل سياسي استانداري كرمانشاه در نشست معاونين، مديران كل و فرمانداران گفت: معاون سابق سياسي و امنيتي استانداري شخصيتي اخلاق مدار و مديري برجسته است كه در دوران خدمت علاوه بر تلاش صادقانه و خدمتگزاري به مردم زمينه هم افزايي، همدلي و همراهي بيشتر احزاب را نيز با برنامه هاي توسعه اي استان فراهم نمود.

به گزارش میلان آنلاین: بهرام سليماني در اين نشست افزود: یک تعریف متداولی از سیاست در اذهان عمومی وجود دارد که در آن سیاست را به عرصه رسیدن به هدف از هر راهی و با هر وسیله ای، تعریف می کند. در این نگاه، اخلاق و عمل به ارزشهای اخلاقی در محوریت و اولویت قرار ندارد وعملاً این دو با یکدیگر قابل جمع نیستند.

وي ادامه داد: اما در مقابل این تعریف از سیاست، نوع دیگری نیز وجود دارد که اتفاقاً سیاست را عرصه حفظ ارزشهای اخلاقی و کاربرد آن می داند. هرچند که قطعاً پرورش این بعد از سیاست کار آسانی نیست و تنها کسانی می توانند در راه تحقق این بعد از سیاست گام بردارند که پیش از هر چیز خود، افرادی اخلاق مدار باشند و ارزشهای اخلاقی چنان در آنها درونی شده باشد که در بحبوحه بازيهای سیاسی، آن را بازیچه رسیدن به اهداف شخصی و گروهی و … نکنند.

سليماني تصريح كرد: بنده بسیار خوشحالم که طی بیش از ربع قرن خدمت در استانداری کرمانشاه، شاهد آن بودم که عموماً افرادی اخلاق مدار، سکان حوزه معاونت سیاسی را برعهده داشتند و خود، تجلی واقعی تعهد به اخلاق و عمل بر مبنای آن بودند. جناب آقای الهی تبار نیز که بنده بیش از دو سال به صورت مستقیم در خدمتشان بودم، از جمله این افراد بودند.

مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري به ويژگي هاي برجسته ي شخصيتي معاون سابق سياسي و امنيتي استانداري اشاره كرد و بيان داشت: یکی دیگر از صفات نیک آقای الهی تبار، آرامش و اطمینان ایشان نسبت به مجموعه بود. این امر باعث می شد تا ما واقعاً علیرغم تنش های متعدد سالهای اخیر و بحرانهایی که استان و کشور با آن رو به رو بود، در سخت ترین روزها نیز در یک فضای آرام و به دور از استرس و نگرانی، بتوانیم وظایف خود را به انجام برسانیم.

سليماني با بيان اينكه ایشان در شرایط سیاسی پیچیده حاکم بر جامعه و کشور که در بسیاری از مواقع واقعاً عرصه فعالیت بسیار تنگ بود، به عنوان سنگ صبور همه جناح های سیاسی در استان وظيفه مهمي بر عهده داشت؛ خاطرنشان ساخت: معاون سابق سياسي استانداري نقش مهمی در آرام نمودن تنشهای موجود داشتغ به نحوی که در حدود سه سال گذشته واقعاً شرایط سیاسی نسبتاً مناسبی را شاهد بودیم و در همین بستر موفقیتهای خوبی در عرصه اقتصادی و بر اساس برنامه هاي توسعه اي در استان ایجاد گردید.

وي تأكيد كرد: همچنین به دور از انصاف است اگر به این نکته اشاره نکنیم که ایشان در طول خدمت خود در استان کرمانشاه، به عنوان یار صادق و دلسوز استاندار، تلاش داشتند تا بسیاری از حواشی را دور نمایند. واقعاً ایشان هیچ هزینه ای را و هیچ حاشیه ای را به استان و استانداری کرمانشاه تحمیل نکردند و در بسیاری مواقع به دور از هیاهو خود را سپر بلا قرار دادند.

سليماني در ادامه به ديگر ويژگي هاي كاري و اخلاقي آقای الهی تبار اشاره كرد و گفت: ايشان بدون خود نمایی و هیاهو، به معنی واقعی کلمه نسبت به ایثارگران دغدغه مند بودند و به معنی واقعی کلمه عنصری حزب اللهی بودند و از طرفی به تبار سیاسی شان هم افتخار می کردند.

وي گفت: در هر حال این دولتمرد آرام و کم حاشیه‌ای و با جرأت بی حاشیه که در پیچ‌های سخت سیاسی و اجتماعی چند سال اخیر، آرام و صبور حضور داشت؛ از امروز ديگر همکار ما نیست، اما یاد ایشان در دل و جان ما زنده است. امیدوارم همه ما از چنان سعادتی برخودار باشیم که نظیر آقای الهی تبار بتوانیم با عاقبت به خیری خدمت کاری و اداری مان را به پایان برسانیم.

گفتني است ديروز طي حكمي از سوي استاندار کرمانشاه  «حسین خوش اقبال» به‌ عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه منصوب شد و از محمد ابراهیم الهی تبار معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه كه به افتخار بازنشستگی نایل آمد؛ تقدير و تشكرگرديد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.