• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
هم‌زمان با هفته دولت و با اجرای طرح «تمیم» صورت گرفت:

توزیع ۱۳ هزار جلد کتاب در مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه

  • کد خبر : 12682
  • 06 شهریور 1399 - 6:31

به مناسبت هفته دولت و با اجرای طرح «تمیم»، مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان کرمانشاه با ۱۳ هزار جلد کتاب تخصصی حوزه کودک و نوجوان تجهیز شد. به گزارش میلکان آنلاین، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه از تجهیز مراکز کانون این استان در طرح «تمیم» یا تامین محتوای […]

به مناسبت هفته دولت و با اجرای طرح «تمیم»، مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان کرمانشاه با ۱۳ هزار جلد کتاب تخصصی حوزه کودک و نوجوان تجهیز شد.

به گزارش میلکان آنلاین، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه از تجهیز مراکز کانون این استان در طرح «تمیم» یا تامین محتوای یک‌پارچه مراکز کانون پرورش فکری و در هفته دولت خبر داد.

فتاحی، درباره طرح «تمیم» گفت: «تمیم»؛ طرحی است که از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری برای به‌روزرسانی کتاب‌خانه مراکز فرهنگی‌هنری کانون در سراسر کشور و حمایت از آثار ناشران حوزه کودک و نوجوان شکل گرفته و در آن مراکز کانون به کتاب‌ها و دیگر محصولات دیداری و شنیداری مجهز می‌شوند.

مدیر کل کانون استان کرمانشاه افزود: کانون با خرید این ‌کتاب‌ها از ۲۵ ناشر فعال ‌حوزه‌ کودک و نوجوان تلاش کرد تا کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون در تابستان امسال بتوانند علاوه بر کتاب‌های کانونی، آثار جدید دیگر ناشران کتاب را نیز مطالعه کنند.

او اظهار داشت: در همین راستا ۱۳ هزار جلد کتاب از ناشران مطرح حوزه‌ کودک و نوجوان و بازی و سرگرمی در قالب طرح «تمیم» به قفسه کتاب‌خانه‌های کانون در سراسر استان کرمانشاه راه یافته است.

فتاحی گفت: از مجموع این ۱۳ هزار جلد کتاب،  ۶۰ جلد کتاب صوتی (کتاب آوا)، ۲۴ جلد نشریه رشد روشن‌ و ۵۰ عنوان کتاب بریل، ویژه افراد ناشنوا، نابینا و کم‌توان در نظر گرفته و در مراکز فرهنگی‌هنری استان نیز توزیع شده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، هدف از اجرای این طرح را؛ تجهیز مراکز کانون به تازه‌ترین آثار حوزه‌ نشر کتاب کودک و نوجوان و همچنین، حمایت از ناشرانی که نسبت به نشر آثار مناسب و فاخر برای مخاطبان کودک و نوجوان اقدام می‌کنند، عنوان کرد.

گفتنی است؛ اجرای طرح «تمیم» (تامین محتوای یک‌پارچه مراکز کانون پرورش فکری) از بهار ۱۳۹۹ در کانون پروش فکری آغاز و کتاب‌های برگزیده جایزه‌ «کتاب ماه و سال کودک و نوجوان» کانون، خریداری و به کتابخانه‌های کانون در سراسر کشور ارسال شده ‌است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12682

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.