• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

طبخ ۴۴۸۵ پرس غذای گرم با کمک ۹۰ میلیون تومانی خیران هرسینی

  • کد خبر : 12662
  • 05 شهریور 1399 - 4:31
طبخ ۴۴۸۵ پرس غذای گرم با کمک ۹۰ میلیون تومانی خیران هرسینی

رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین با بیان اینکه خیران نیک اندیش با پیوستن به رزمایش ایران همدل ۹۰ میلیون تومان به منظور طبخ چهار هزار و ۴۸۵ پرس غذای گرم اهدا کردند، گفت: همچنین در چهار روز نخست ماه محرم ۲۳۲ سبد غذایی با کمک ۵۱ میلیون تومانی خیران نیک اندیش خریداری و در میان […]

رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین با بیان اینکه خیران نیک اندیش با پیوستن به رزمایش ایران همدل ۹۰ میلیون تومان به منظور طبخ چهار هزار و ۴۸۵ پرس غذای گرم اهدا کردند، گفت: همچنین در چهار روز نخست ماه محرم ۲۳۲ سبد غذایی با کمک ۵۱ میلیون تومانی خیران نیک اندیش خریداری و در میان خانوارهای نیازمند توزیع شده است.
به گزارش میلکان آنلاین، مراد محمدی، رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین در آیین افتتاح آشپزخانه های حسینی در شهرستان هرسین که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل با اجرای دو طرح احسان حسینی و اطعام حسینی از نخستین روز از ماه محرم آغاز شده است.

محمدی با بیان اینکه طرح اطعام حسینی با هدف تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی نیز با هدف تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های حمایتی و معیشتی در بین نیازمندان , با کمک خیران نیک اندیش اجرا می‌شود، عنوان کرد: هم اکنون سه آشپزخانه حسینی در شهرستان هرسین به منظور پخت غذای گرم برای نیازمندان دایر شده است.

وی با بیان اینکه خیران با پیوستن به رزمایش ایران همدل ۹۰ میلیون تومان به منظور طبخ غذای گرم اهدا کردند، ادامه داد: تاکنون چهار هزار و ۴۸۵ پرس غذای گرم براساس دستورالعمل های بهداشتی طبخ شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین تصریح کرد: همچنین در چهار روز نخست ماه محرم ۲۳۲ سبد غذایی با کمک ۵۱ میلیون تومانی خیران نیک اندیش تامین و در میان خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

مراد محمدی عنوان کرد: پیش بینی می شود تا پایان مرحله دوم رزمایش ایران همدل شش هزار پرس غذای گرم و ۶۰۰ بسته مواد غذایی در میان نیازمندان هرسینی توزیع شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12662

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.