• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

پاکبانان شهرداری کرمانشاه در مقابل کزاز، واکسینه شدند

  • کد خبر : 12653
  • 05 شهریور 1399 - 4:26
پاکبانان شهرداری کرمانشاه در مقابل کزاز، واکسینه شدند

در مرحله اول اجرای طرح سلامت پاکبانان شهرداری، ۴۰ نفر از کارگران منطقه یک به همت اداره سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری مرکز بهداشت شهرستان در برابر کزاز واکسینه شدند. به گزارش میلکان آنلاین؛ رییس اداره سلامت اجتماعی شهرداری با بیان این مطلب گفت: در مرحله اول ۴۰ نفر از […]

در مرحله اول اجرای طرح سلامت پاکبانان شهرداری، ۴۰ نفر از کارگران منطقه یک به همت اداره سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری مرکز بهداشت شهرستان در برابر کزاز واکسینه شدند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ رییس اداره سلامت اجتماعی شهرداری با بیان این مطلب گفت: در مرحله اول ۴۰ نفر از پاکبانان شهرداری منطقه یک واکسینه شدند که مابقی هم به خانه های بهداشت معرفی می گردند تا ضمن واکسینه شدن، پرونده سلامت برایشان تهیه می‌شود.

وحید جهانگیری افزود: این امر در تمامی مناطق ۸ گانه استمرار دارد.

گفتنی است، اداره سلامت با بکارگیری پزشک متخصص طب کار نسبت به پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های شغلی در پرسنل شهرداری بخصوص کارگران خدمات شهری و فضای سبز همت گمارده است.

لازم بذکر می باشد، مرکز طب کار ویژه کارگران خدمات شهری و فضای سبز به همت اداره سلامت اجتماعی شهرداری و همکاری مرکز بهداشت شهرستان، شنبه همزمان با روز پزشک تاسیس شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12653

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.