• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
استاندار کرمانشاه:

در دوران دولت تدبیر و امید پروژه‌های ماندگاری در کرمانشاه به بهره‌برداری رسیده‌است

  • کد خبر : 12650
  • 05 شهریور 1399 - 4:22
در دوران دولت تدبیر و امید پروژه‌های ماندگاری در کرمانشاه به بهره‌برداری رسیده‌است

استاندار کرمانشاه گفت: رویه مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر مبتنی بر تواضع، فروتنی، ساده زیستی بود که تبدیل به یک الگوی ماندگار شده است. به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در دیدار صمیمانه با حضرت آیت اللهعلما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه که به مناسبت فرارسیدن هفته دولت انجام شد؛ اظهار داشت: از […]

استاندار کرمانشاه گفت: رویه مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر مبتنی بر تواضع، فروتنی، ساده زیستی بود که تبدیل به یک الگوی ماندگار شده است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در دیدار صمیمانه با حضرت آیت اللهعلما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه که به مناسبت فرارسیدن هفته دولت انجام شد؛ اظهار داشت: از آیت الله علما به خاطر تمامی حمایت هایی که در عرصه‌های مختلف انجام داده اند؛ بسیار سپاسگزارم. این هماهنگی و همدلی بی مانند که در استان کرمانشاه وجود دارد از برکت حضور ایشان است.

وی در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: رسیدگی به محرومان جزء لاینفک برنامه های نظام جمهوری اسلامی از ابتدای حیات آن تاکنون بوده است و رهبر معظم انقلاب در تمامی ابلاغ‌ها بدون استثناء محرومیت زدایی را لحاظ می‌کنند.

وی خدمات دولت در یک سال اخیر را با وجود بحران کرونا، خوب توصیف کرد و گفت: در هفته دولت ۸۱۰ پروژه با ۳۹۷۱ میلیارد تومان افتتاح می شود. البته خدمات صورت گرفته فراتر از این هاست.

بازوند ادامه داد: تعداد ۲۸۰۱ خانه روستایی در سیل بهار سال ۹۸ آسیب دیدند که از این تعداد ۲۰۴۱ واحد آماده بهره برداری است و بعد از ایام محرم با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه افتتاح می شود. همچنین ۱۶۰۰ واحد مسکن مهر نیز آماده افتتاح است.

استاندار کرمانشاه به خدمات رسانی صورت گرفته به روستاها به ویژه در حوزه گازرسانی اشاره کرد و بیان داشت: از ۲۲ بهمن ماه سال ۹۸ تاکنون عملیات گازرسانی به ۱۸۱ روستا به اتمام رسیده است که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه ها همزمان با شهر نوسود توسط وزیر نفت به شکل ویدئو کنفراس افتتاح شود.

وی طرح قوطی سازی زمزم با یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری را یکی از پروژه های مهم در دست اجرای استان دانست و گفت: در قوطی سازی زمزم کرمانشاه قرار است با بهره گیری از تکنولوژی داخلی شرکت های دانش بنیان، تمام قوطی برای اولین بار در کشور تولید شود. که این پروژه در پاییز امسال به بهره برداری می برسد.

 

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه مصوبه پروژه پتروشیمی چهارم در اسلام آباد با کمک  وزیر نفت از شورای ملی اقتصاد دریافت شد. حدود ۷ هزار میلیارد تومان در این پروژه سرمایه گذاری می شود و حجم آن با سه پتروشیمی دیگر استان برابری می کند و امیدواریم عملیات اجرایی آن تا دو ماه آینده آغاز شود.

وی افزود: در شرایط فعلی ۱۲۰۰ مگاوات برق در استان تولید می شود که امسال ۱۰۰۰ مگاوات از دو طریق دو پروژه نیروگاهی در اسلام آباد غرب، نیروگاه داریان و … به این شبکه افزوده می شود.

استاندار یادآور شد: پیک مصرفی برق در استان کرمانشاه ۷۰۰ مگاوات است و جزو محدود استان‌هایی هستیم که تولید برق آن بالاتر از میزان مصرفی است.

مقام ارشد استان یادآور شد: استان کرمانشاه ۱۲ سد دارد که شش سد آن در این دولت بهره برداری رسیده است. همچنین ۶۱ هزار هکتار زمین کشاورزی تحت پوشش منابع آبی این سدها قرار دارند که ۳۲ هزار هکتار آن در این دولت انجام گرفته است.

وی سامانه گرمسیری را یکی از پروژه های عظیم و ماندگار کشور دانست و گفت: به قیمت امروز صد هزار میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده که ۷۰ درصد آن در استان کرمانشاه بوده است. دو هفته پیش نیز ۲۲ هزار هکتار زمین کشاورزی در قالب طرح گرمسیری تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار گرفت

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.