• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

ناامیدی دشمنان انقلاب برای ناامنی جامعه با حضور پلیس

  • کد خبر : 12621
  • 04 شهریور 1399 - 7:13
ناامیدی دشمنان انقلاب برای ناامنی جامعه با حضور پلیس

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تلاش ها و زحمات ماموران انتظامی، گفت: حضور پرصلابت و مقتدرانه پلیس، راه را برای ایجاد هرگونه آشوب و ناامنی در جامعه از دشمنان قسم خورده انقلاب و مقام معظم رهبری گرفته و آنها را ناامیدتر از هر زمان دیگری کرده است.   به گزارش […]

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تلاش ها و زحمات ماموران انتظامی، گفت: حضور پرصلابت و مقتدرانه پلیس، راه را برای ایجاد هرگونه آشوب و ناامنی در جامعه از دشمنان قسم خورده انقلاب و مقام معظم رهبری گرفته و آنها را ناامیدتر از هر زمان دیگری کرده است.

 

به گزارش میلکان آنلاین، آیت الله “امان نریمانی” که به عنوان سخنران مراسم عزاداری ایام محرم در ستاد انتظامی استان حضور یافته بود، اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی دشمنان ایجاد ناامنی در داخل جامعه به منظور دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام و دستیابی به اهدافشان است.

وی ادامه داد: آنها برای این کار از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند و هر بار به بهانه ای قصد دارند اتحاد، همدلی و انسجام را در جامعه از بین برده و هر از گاهی با اجیر کردن عده ای خود فروخته امنیت موجود را با چالش روبه رو کنند.

آیت الله نریمانی تصریح کرد: در این میان پلیس به عنوان متولی نظم و امنیت جامعه طی سال های اخیر مانند سدی محکم و استوار مقابل همه توطئه های دشمنان ایستاده و اجازه نداده است آنها با ایجاد آشوب و ناامنی شرایط را به نفع خودشان تغییر دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مقتدرانه و با صلابت پلیس در عرصه های مختلف و ناامید کردن دشمنان برای ایجاد ناامنی در جامعه خشم آنها را برانگیخته است تا جایی که اخیرا شاهد بودیم آمریکا به عنوان بزرگترین دشمن کشور نیروی انتظامی را در لیست تحریم های خود قرار داد.

وی تاکید کرد: امام (ره) بارها فرمودند که هر زمان دیدید دشمن از دست شما عصبانی است بدانید راهتان را درست رفته اید و عصبانیت امروز دشمن شماره یک ملت از دست پلیس بیانگر آن است که فرماندهان نیروی انتظامی توانسته اند مسیر خوبی را پیش روی خود ترسیم کنند.

آیت الله نریمانی در ادامه فرماندهان ناجا را جزو مخلص ترین و ولایی ترین سربازان ولایت و رهبری معرفی کرد و گفت: آنها به یکی از ستون های انقلاب تبدیل شده و دل رهبر معظم انقلاب و مردم به وجودشان گرم است.

این مقام مسئول در ادامه با تقدیر از تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی کرمانشاه، امنیت موجود در این استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با این اینکه جزو پرجمعت ترین مناطق کشور هستیم و بیش از ۳۲۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق داریم اما طبق آمارهای ارائه شده جرایم خشن حداقلی و نسبت به بسیاری استان های دیگر وضعیت امنیت مطلوب تری داریم.

وی همچنین با تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم، از امام حسین (ع) به عنوان کشتی و سفینه نجات یاد کرد و گفت: با چنگ زدن به دامان این امام همام و پیروی از فرمایشاتشان می توان سعادت دنیا و آخرت را کسب کرد.

آیت الله نریمانی در پایان بر رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توسط عزاداران حسینی و هیئت های مذهبی تاکید کرد و گفت: رعایت موارد اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای همه الزامی است و رهبر معظم انقلاب نیز خواستار رعایت موارد بهداشتی شده اند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12621

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.