• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
فرماندار جوانرود:

توسعه زیرساخت‌ها در دولت تدبیر و امید موجب مهاجرت معکوس در روستاها شده‌است

  • کد خبر : 12600
  • 04 شهریور 1399 - 6:00
توسعه زیرساخت‌ها در دولت تدبیر و امید موجب مهاجرت معکوس در روستاها شده‌است

فرماندار جوانرود با اعلام اینکه ۶۸ پروژه با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد؛ گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی و دولت، توسعه زیرساخت ها و ایجاد اشتغال در روستاها به منظور جلوگیری از مهاجرت روستائیان است. به گزارش میلکان آنلاین؛ رستگار یوسفی افزود: خوشبختانه در این […]

فرماندار جوانرود با اعلام اینکه ۶۸ پروژه با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد؛ گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی و دولت، توسعه زیرساخت ها و ایجاد اشتغال در روستاها به منظور جلوگیری از مهاجرت روستائیان است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ رستگار یوسفی افزود: خوشبختانه در این زمینه حجم فعالیت ها به گونه ای بوده که در شهرستان جوانرود نه تنها روند مهاجرت به شهرها کنترل شده بلکه در برخی روستاها شاهد مهاجرت معکوس از شهر به روستا بوده ایم.

فرماندار جوانرود ادامه داد: روند بازسازی زلزله با تلاش های شبانه روزی مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و مدیریت ارشد استان و دستگاه های مختلف در شهرستان جوانرود به شکل مناسبی انجام شد، به شکلی که جمعیت برخی روستاها مانند بیوله بعد از بازسازی نزدیک به دو برابر شده است.

یوسفی یادآور شد: طی این سالها در حوزه گازرسانی، آب رسانی، راه های روستایی و اجرای طرح های هادی فعالیت های بسیار گسترده ای صورت گرفته است. در واقع به هر میزانی خدمات روستایی و بسترهای اشتغال افزایش یابد به همان میزان زمینه ماندگاری روستاییان فراهم تر می شود.

وی افزود: در هفته دولت ۴ طرح هادی در ۴ روستای این شهرستان با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد. همچنین در حوزه طرح های کشاورزی، ۵ و نیم هکتار انگور داربستی به بهره برداری رسید.

یوسفی تصریح کرد: علاوه بر این یک ایستگاه آبیاری تحت فشار در منطقه کلاشی به بهره برداری رسید که ۳۰ هکتار از باغات انار منطقه تحت پوشش این شبکه آبیاری قرار گرفته اند و این طرح ها در مجموع زمینه اشتغال برای ۸۶ نفر را فراهم کرده اند.

گفتنی است در برنامه کاری یک روزه معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، چند پروژه عمرانی، زیرساختی و خدماتی و کشاورزی در بخش روستایی و شهری با حضور فرماندار جوانرود و مدیران شهرستان به بهره برداری رسید که عبارت بودند از:

بهره برداری از شبکه گازرسانی به ۱۰ روستای بخش کلاشی جوانرود با اعتبار ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان که با بهره برداری از این طرح ۴۲۸ خانوار روستایی با ۱۶۰۰ نفر جمعیت از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

بهره برداری از ۵۰۰‌۰ هزار مترمربع آسفالت روستای بیوله بخش کلاشی با اعتبار ۲۹۶۰ میلیون ریال.

بهره‌برداری از طرح احداث و مرمت ۱۸۵۰ متر کانال انتقال آب در سه روستای بخش کلاشی شهرستان جوانرود با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان.

آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه پارک کودک شهر شروینه به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۵۰۰ میلیون ریال.

بهره برداری از پروژه ۵/۵ هکتاری باغات انگور داربستی در روستاهای سفیدبرگ، خوشمکان، چشمه نزار، نهراب، تپه بور، سرخبان و گنداب با اعتبار ۳۸۰ میلیون تومان

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.