• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

بازدید فرماندار از پروژه های آب و فاضلاب شهر اسلام آباد غرب

  • کد خبر : 12559
  • 01 شهریور 1399 - 6:13
بازدید فرماندار از پروژه های آب و فاضلاب شهر اسلام آباد غرب

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با همراهی سرپرست امور آبفای شهرستان، جلیلیان رئیس شورای شهر از پروژه های در دست اقدام آب وفاضلاب بازدید به عمل آوردند. به گزارش میلکان آنلاین ، در جریان این بازدید فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب، با حضور در محل پروژه ها از نزدیک در جریان روند اجرای آن ها قرار […]

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با همراهی سرپرست امور آبفای شهرستان، جلیلیان رئیس شورای شهر از پروژه های در دست اقدام آب وفاضلاب بازدید به عمل آوردند.

به گزارش میلکان آنلاین ، در جریان این بازدید فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب، با حضور در محل پروژه ها از نزدیک در جریان روند اجرای آن ها قرار گرفت.

جهانبخش حیدری ضمن تشکر از امور آبفای شهرستان بابت پیگیری و اجرای پروژه های فوق گفت: اسلام آباد غرب یکی از شهرهای مهاجرپذیر استان است و ما هر روز شاهد وسیع تر شدن شهر هستیم و این وسعت و جمعیت احتیاج روز افزون به ارائه خدمات مطلوب دارند که ارائه خدمات آب و فاضلاب از اولویت های مهم است.

وی همچنین ضمن اعلام رضایت از پیشرفت فیزیکی پروژه های فوق، بر مدیریت صحیح منابع آبی و روند خدمت رسانی مطلوب به شهروندان تاکید کرد.

همچنین صفوی سرپرست امور آبفای شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تشریح فعالیت های انجام شده اظهار داشت: این امور در جهت ارائه خدمات مستمر و مطلوب به همشهریان اقدامات مؤثری انجام، و در دست اقدام دارد که از جمله این اقدامات اجرای پروژه ساخت مخزن ۲ هزار متر مکعبی بدره ای با پیشرفت ۷۰ درصدی است که در حال حاضر بتن ریزی دیواره های آن در حال انجام است.

به گفته وی با قرار گرفتن این مخزن در مدار بهره برداری ظرفیت مخازن آب در شهر اسلام آبادغرب به ۱۷ هزار متر مکعب افزایش خواهد یافت.

سرپرست امور آبفای شهرستان اسلام آبادغرب در ادامه از دیگر پروژهای در دست اقدام این امور، به پروژه لوله گذاری آب و فاضلاب شهرک بسیجیان فاز دو به طول ۲۷۰۰ متر لوله گذاری آب و ۲۷۰۰ متر لوله گذاری فاضلاب، پروژه لوله گذاری آب و فاضلاب نگین کوهستان به طول۱۵۰۰ متر لوله گذاری آب و ۱۴۵۰ متر لوله گذاری فاضلاب و لوله گذاری آب و فاضلاب شهرک دامپزشکی به طول ۱۷۰۰ متر آب و ۱۸۰۰ متر فاضلاب اشاره کرد.

گفتنی است در اجرای این پروژه ها از لوله هایی با سایز ۲۰۰، ۲۵۰ و ۳۰۰ میلی متر و از نوع پلی اتیلن برای لوله گذاری فاضلاب و لوله هایی با سایز ۷۵، ۹۰ و ۱۱۰ میلی متر و از نوع پلی اتیلن برای لوله گذاری آب استفاده شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.