• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
استاندار كرمانشاه:

“روز پزشك ” فرصتي براي همدلي با علمداران سلامت كشور است

  • کد خبر : 12537
  • 01 شهریور 1399 - 5:39
“روز پزشك ” فرصتي براي همدلي با علمداران سلامت كشور است

استاندار كرمانشاه در پيامي فرارسيدن روز پزشك و زادروز بوعلي سينا را به ايثارگران، جهادگران سلامت و جامعه پزشكي تبريك گفت و ياد و خاطره شهداي مدافع سلامت را گرامي داشت.   به گزارش میلکان آنلاین كرمانشاه در متن پيام هوشنگ بازوند آمده است: يكم شهريورماه سالروز دانشمند بزرگ، طبیب برجسته و نامدار ایرانی ” […]

استاندار كرمانشاه در پيامي فرارسيدن روز پزشك و زادروز بوعلي سينا را به ايثارگران، جهادگران سلامت و جامعه پزشكي تبريك گفت و ياد و خاطره شهداي مدافع سلامت را گرامي داشت.

 

به گزارش میلکان آنلاین كرمانشاه در متن پيام هوشنگ بازوند آمده است:

يكم شهريورماه سالروز دانشمند بزرگ، طبیب برجسته و نامدار ایرانی ” شیخ‌الرئیس بوعلی سینا ” و روز پزشك؛ فرصتي است براي نكوداشت جايگاه والا و ارزشمند فرهيختگاني نيكوسرشت و پاك نهاد و ايثارگراني فداكار، شرافتمند و با گذشت كه جانانه، عاشقانه و خالصانه و با تعهد به خداوند جان آفرين علاوه خدمت به مردم، با تمام توان و دانش گام به ميدان مبارزه با بيماري كرونا گذاشتند و براي حفظ سلامت مردم كوششي بيدريغ دارند.

خانواده پرتلاش بهداشت و درمان كشور در خط مقدم دفاع از سلامت مردم با كوششي بي بديل و وصف ناپذير آنچنان به ميدان آمده اند كه يادآور مجاهدت رزمندگان در دوران دفاع مقدس و رقم خوردن جلوه هاي شكوهمند رشادت، ايثار و شجاعت در تاريخ اين مرز و بوم است و امروز جهادگران سلامت به عنوان اختران درخشان و فروزان با اهتمامي بي نظير در اين شرايط سخت با جانفشاني و ايثار خدمتگزار خدوم و صديق مردم هستند.

در اين ايام ماه محرم و عزاداري سيد و سالار شهيدان، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام مدافع سلامت؛ به روح بلند اين عزيزان كه به فرهنگ ايثار و شهادت برگرفته از مكتب عاشورايي تجلي بخشيدند، درود مي فرستم و “روز پزشك” را به خانواده فرهيخته پزشكان ايثارگر و خانواده بهداشت و درمان فداكار تبريك عرض مي نمايم. به پاس تلاش هاي شبانه روزي اين عزيزان و مجاهدت هاي مدافعان سلامت كه منشاء همبستگي، اميد و وحدت و انسجام در جامعه است؛ از مردم شريف، فهيم، مومن و انقلابي استان كرمانشاه انتظار دارم با همدلي، همراهي و مشاركت و عمل به توصيه هاي بهداشتي در مهار بيماري كرونا ياري و اهتمام جدي داشته باشند.

عزت، سربلندي، سلامتي و موفقيت همه عزيزان را از خداوند منان خواستارم.

بازوند

استاندار كرمانشاه

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12537

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.