• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
استاندار كرمانشاه:

با حذف روند بوروكراسي به تحقق شعار سال كمك كنيم

  • کد خبر : 12519
  • 29 مرداد 1399 - 5:35
با حذف روند بوروكراسي به تحقق شعار سال كمك كنيم

استاندار كرمانشاه گفت: خوشبختانه عليرغم همه مشكلات در بحث بيماري كرونا و تحريم هاي ظالمانه اما ميل به سرمايه گذاري در استان در حال افزايش است.   به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند امروز در جلسه شوراي گفتگوي بخش خصوصي و دولتي كه در سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، تلاش براي تقويت بنيه […]

استاندار كرمانشاه گفت: خوشبختانه عليرغم همه مشكلات در بحث بيماري كرونا و تحريم هاي ظالمانه اما ميل به سرمايه گذاري در استان در حال افزايش است.

 

به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند امروز در جلسه شوراي گفتگوي بخش خصوصي و دولتي كه در سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، تلاش براي تقويت بنيه واحدهاي توليدي در راستاي اشتغالزايي و بهبود فضاي كسب و كار را از مهمترين برنامه هاي استان برشمرد.

وي با اشاره به تحريم هاي ظالمانه دشمنان و مشكلات كرونا گفت: در اين شرايط همه وظيفه داريم كه بيشتر تلاش كنيم و براي حذف مسائل بوروكراسي به منظور تقويت واحدهاي توليدي نهايت اهتمام خود را بكار گيريم.

مقام عالي استان ادامه داد: شرايط كرونا باعث شد كه تعداد جلسات شوراي گفتگو كم شود اما بايد خودمان را با اين شرايط وفق دهيم و زندگي روزمره و كارهاي توسعه اي و برنامه هاي استان را به پيش ببريم و عقب ماندگي هاي ناشي از اين بيماري طي چند ماه گذشته را جبران كنيم.

وي بيان داشت: در حال حاضر علاوه بر مشكل بيماري كرونا با تحريم هاي ظالمانه هم روبرو هستيم و اين موضوعات مشكلاتي براي كشور از جمله حوزه اقتصاد بوجود آورده لذا براي تقويت بخش خصوصي و واحدهاي توليدي به منظور خنثي نمودن تحريم ها و ديگر مشكلات همه بايد تلاش كنيم كه روند بوروكراسي ها در ساختار اداري حذف و كاهش پيدا كنند.

نماينده عالي دولت در استان ادامه داد: خوشبختانه عليرغم اين همه مشكلات ميل به سرمايه گذاري در استان افزايش يافته است و بخش خصوصي و توليدكنندگان استان عملكرد خيلي خوبي داشتند و با رعايت پروتكل هاي بهداشتي به فضاي توليد كمك كردند كه جاي تقدير و تشكر از اين افراد دارد.

استاندار كرمانشاه گفت: فضاي كسب و كار در استان نسبت به سال هاي با رشد بسيار خوبي همراه بوده اما در بهار امسال يك پله كاهش داشته ايم لذا دستگاه هاي ذيربط با آسيب شناسي بايد به بهبود فضاي كسب و كار در استان كمك كنند.

بازوند اظهار داشت: همه با تلاش و جديت نبايد بگذاريم كه مشكلات تحريم ها و كرونا در روند پيشرفت كارها به ويژه در حوزه اقتصاد، گرفتارهايي ايجاد كنند و ما در استان، به دنبال بهبود فضاي كسب و كار كه افزايش توليد و اشتغالزايي را به دنبال دارد، باشيم.

وي گفت: ساختار بوروكراسي كه در ادارات موجود است مانع از تحقق شعار سال و فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر جهش توليد مي شود لذا حذف اين ساختار دست و پا گير بايد يكي از اهداف مهم مديران باشد.

استاندار كرمانشاه در پايان تاكيد كرد:مديران در سال جهش توليد با حذف بوركراسي هاي اداري توجه ويژه به تقويت واحدهاي توليدي  داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12519

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.