• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

آرزوی بهره‌برداری از دشت‌های آباد مناطق مرزی امروز محقق شد

  • کد خبر : 12459
  • 25 مرداد 1399 - 5:30
آرزوی بهره‌برداری از دشت‌های آباد مناطق مرزی امروز محقق شد

رییس جمهوری گفت: یکی از آرزوهای ما در دوران جنگ این بود تا مردم مناطق مرزی بتوانند از سرزمین خود به بهترین وجه بهره‌برداری کنند که امروز این آرزو با افتتاح آبیاری و زهکشی ۲۳ هزار هکتار از اراضی حاصلخیز این استان‌ها به بار نشست.   به گزارش میلکان آنلاین ؛حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» […]

رییس جمهوری گفت: یکی از آرزوهای ما در دوران جنگ این بود تا مردم مناطق مرزی بتوانند از سرزمین خود به بهترین وجه بهره‌برداری کنند که امروز این آرزو با افتتاح آبیاری و زهکشی ۲۳ هزار هکتار از اراضی حاصلخیز این استان‌ها به بار نشست.

 

به گزارش میلکان آنلاین ؛حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» روز پنجشنبه در هجدهمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی عمرانی، تولیدی و زیربنایی با شعار «تدبیر و امید برای جهش تولید» و پانزدهمین هفته پویش الف -ب- که به صورت ویدئوکنفرانسی در استان‌های کرمانشاه و ایلام برگزار شد، اظهار داشت: مردم امروز شاهد افتتاح یکی از طرح های بزرگ آب و خاک در مناطق مرزی کشور هستند.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: در ایام جنگ یکی از امید و آرزوهای ما این بود که روزی جنگ با پیروزی رزمندگان تمام شده و این دشت‌ها آباد شود تا مردم ما بتوانند از سرزمین خود به بهترین وجه بهره برداری کنند. یکی از طرح‌های مدنظر از همان آغاز به کار این دولت، همین طرح بزرگ در منطقه غرب کشور بود که امروز شاهد افتتاح ۲۳ هزار هکتار در طرح‌های مهم کشور در زمینه آب و خاک هستیم.

وی افزود: در این افتتاح دشت‌های ازگله، جگیران، ذهاب شمالی و جنوبی و قراویز تحت تاثیر این سیستم آبیاری و زهکشی قرار می‌گیرد و مردم این منطقه شاهد آبادانی خواهد بود.

دكتر روحانی با قدردانی از دست اندرکاران وزارت‌خانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی و پیمانکاران این طرح بزرگ، دستیابی ملت به این طرح بسیار بزرگ را به مردم ایران تبریک گفت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12459

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.