• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
استاندار كرمانشاه:

افتتاح طرح سامانه گرمسيري نقش بسيار مناسبي براي آباداني مناطق غربي كشور دارد

  • کد خبر : 12454
  • 25 مرداد 1399 - 5:19
افتتاح طرح سامانه گرمسيري نقش بسيار مناسبي براي آباداني مناطق غربي كشور دارد

استاندار كرمانشاه گفت: طرح عظيم سامانه گرمسيري، نقش بسيار مناسبي براي آباداني مناطق غربي كشور دارد.   به گزارشمیلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند افزود: رياست محترم جمهوري در پانزدهمین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران، دستور افتتاح مجموعه پروژه بزرگی در عرصه آب و خاک کشور با عنوان طرح‌های توسعه منابع آب و خاک مرزی را از طریق ویدئوکنفرانس […]

استاندار كرمانشاه گفت: طرح عظيم سامانه گرمسيري، نقش بسيار مناسبي براي آباداني مناطق غربي كشور دارد.

 

به گزارشمیلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند افزود: رياست محترم جمهوري در پانزدهمین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران، دستور افتتاح مجموعه پروژه بزرگی در عرصه آب و خاک کشور با عنوان طرح‌های توسعه منابع آب و خاک مرزی را از طریق ویدئوکنفرانس صادر کردند.

وي ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» روز پنجشنبه در پانزدهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، مجموعه پروژه بزرگی در عرصه آب و خاک کشور با عنوان طرح‌های توسعه منابع آب و خاک مرزی شامل بهره‌برداری شبکه‌های آبیاری و زهکشی در ۲۳ هزار هکتار از اراضی حاصلخیز استان‌های کرمانشاه و ایلام را از طریق ویدئوکنفرانسی افتتاح کردند.

وي افزود: کاهش اثرات خشکسالی و تامین نیازهای آب شرب و صنعت، بهبود و توسعه کشاورزی در استان‌ کرمانشاه از اهداف اجرای این پروژه است که در مجموع با سرمایه‌گذاری دو وزارت‌خانه نیرو و جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسيد.

استاندار كرمانشاه گفت: این طرح‌ها علاوه بر نقش موثر و مثبتی که در تولید مواد غذایی و شغل‌های مولد دارد، فرصت بسيار مناسبي نيز براي اشتغالزايي

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.