• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
دادستان کرمانشاه:

در برخورد با اراذل و اوباش اغماضی نمی کنیم

  • کد خبر : 12381
  • 19 مرداد 1399 - 6:32
در برخورد با اراذل و اوباش اغماضی نمی کنیم

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، بااشاره به درگیری عده ای از اراذل و اوباش در یکی از خیابان کرمانشاه طی روزهای گذشته، اظهارکرد: در این درگیری تعدادی از اراذل و اوباش به مغازه یکی از کسبه بلوار شهید مصطفی امامی حمله ور شده و ضمن وارد کردن خساراتی به مغازه، صاحب مغازه […]

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، بااشاره به درگیری عده ای از اراذل و اوباش در یکی از خیابان کرمانشاه طی روزهای گذشته، اظهارکرد: در این درگیری تعدادی از اراذل و اوباش به مغازه یکی از کسبه بلوار شهید مصطفی امامی حمله ور شده و ضمن وارد کردن خساراتی به مغازه، صاحب مغازه را نیز مجروح کردند.

وی تصریح کرد: متاسفانه چندساعتی پس از وقوع این درگیری فیلم آن بسرعت در فضای مجازی منتشر شد و نگرانی هایی را بین شهروندان ایجاد کرد.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: در این راستا، از فرماندهی انتظامی استان درخواست پیگیری سریع و دستگیری عاملین این حادثه را داشتیم که منجربه دستگیری تعدادی از اراذل مذکور شد.

وی بابیان اینکه تعدادی از اراذل فراری هم تحت پیگیر قانونی قرارگرفته اند، عنوان کرد: پرونده این درگیری در دادسرای عمومی و انقلاب استان تشکیل شده و بصورت ویژه رسیدگی آن را در دستورکار قرار داده ایم.

کرمی در ادامه با تاکید براینکه انجام چنین اقداماتی در جامعه مغایر با فرهنگ عمومی و موجب رعب و وحشت و کاهش حفظ امنیت در میان شهروندان است، اعلام کرد: دادستانی کرمانشاه به هیچ عنوان چنین رفتارهایی را از سوی اراذل و اوباش تحمل نمی کند و حداکثر توان خود را برای برخورد با مسببان حوادث اینچنینی و مجازات آنها بکار خواهیم گرفت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12381

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.