• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

سرعت پرداخت وام ازدواج در کرمانشاه را بالا می‌بریم

  • کد خبر : 12250
  • 06 مرداد 1399 - 7:21
سرعت پرداخت وام ازدواج در کرمانشاه را بالا می‌بریم

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: هرچند درحال حاضر هم یکی از شش استان اول در پرداخت وام ازدواج به جوانان هستیم، اما در تلاشیم با رفع موانع بتوانیم سرعت پرداخت وام ازدواج در استان را بالاتر ببریم. به گزارش میلکان آنلاین؛به نقل از ایسنا، محمد حسین زاده به مناسبت […]

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: هرچند درحال حاضر هم یکی از شش استان اول در پرداخت وام ازدواج به جوانان هستیم، اما در تلاشیم با رفع موانع بتوانیم سرعت پرداخت وام ازدواج در استان را بالاتر ببریم.

به گزارش میلکان آنلاین؛به نقل از ایسنا، محمد حسین زاده به مناسبت هفته ازدواج بااشاره به برخی موانع پیش روی ازدواج جوانان در کرمانشاه، اظهار کرد: اشتغال، مسکن و مشکلات اقتصادی مهمترین عواملی هستند که در سالهای اخیر تاخیر در ازدواج جوانان استان را رقم زده‌اند.
وی با بیان اینکه برای اینکه برای رفع بخشی از مشکلات پیش روی ازدواج جوانان برنامه‌هایی را اجرا می‌کنیم، افزود: در بحث ایجاد اشتغال برای جوانان هرساله با همکاری دو بانک عامل رسالت و کارآفرینی تسهیلاتی را به جوانانی که دارای طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه کارآفرینی هستند، اعطا می‌کنیم.
وی اضافه کرد: برای امسال هم اخیرا رایزنی‌هایی با وزارتخانه داشته‌ایم تا اعتبارات لازم را برای پرداخت تسهیلات کارآفرینی با نرخ سود چهار درصد به جوانان استان تخصیص دهند که موافقت شده و جوانانی که داری طرح و ایده هستند می‌توانند با مراجعه به این دو بانک تسهیلات بگیرند.
حسین زاده در ادامه از تلاش برای تسریع در پرداخت وام ازدواج به جوانان در آستانه ورود به زندگی مشترک هم خبر داد گفت: سال گذشته با پرداخت وام ازدواج به ۲۵ هزار جوان کرمانشاهی، ششمین استان کشور در پرداخت این تسهیلات بودیم و در تلاشیم با رفع موانع موجود بتوانیم سرعت پرداخت تسهیلات به جوانان را افزایش دهیم.
وی تاکید کرد: هرچند بانک‌های استان در پرداخت وام ازدواج به جوانان همکاری‌ خوبی دارند، اما برخی از آنها در پرداخت وام‌ها تاخیر دارند و برخی دیگر هم از زوجین دو ضامن می‌خواهند که درحال پیگیری برای رفع این دو مشکل هستیم.
به گفته معاون امور جوانان استان از ابتدای امسال تاکنون حدود پنج هزار جوان کرمانشاه وام ازدواج گرفته‌اند.
وی در ادامه اعلام کرد: در کنار فعالیت‌هایی که برای ایجاد اشتغال و اعطای تسهیلات ازدواج به جوانان داریم، تلاش داریم با حمایت خیرین ازدواج در استان برای جوانان بی بضاعتی که در آستانه ورود به زندگی مشترک هستند، جهیزیه تهیه کنیم.
حسین زاده افزود: تاکنون کارهای خوبی در این زمینه در استان انجام گرفته و خیرین در شهرستان های مختلف پای کار آمده‌اند و امیدواریم بتوانیم با حضور تعداد بالایی از خیرین، بیشتر در این حوزه فعالیت داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از این گفت و گو بااشاره به برگزاری کارگاه‌های مختلف پیش از ازدواج در استان، گفت: طی سال گذشته حدود ۳۷۰ کارگاه آموزش‌ پیش از ازدواج را در سطح استان برگزار کردیم که بیشتر جامعه هدف ما هم دانشجویان، سربازها و قشرهای مختلفی از جوانان بودند و امسال هم این برنامه را با قوت بیشتری ادامه خواهیم داد.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.