• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و تله کابین کرمانشاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند

  • کد خبر : 12239
  • 05 مرداد 1399 - 6:49
اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و تله کابین کرمانشاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند

در نشستی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و مدیرعامل گروه سرمایه گذاری پویش، تفاهم‌نامه همکاری فیمابین به امضاء رسید. به گزارش میلکان آنلاین، این تفاهم نامه در۱۰ ماده و ۴ بند به منظور توسعه همکاری های ورزشی و جذب حمایت های گروه مذکور از توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای تنظیم و منعقد […]

در نشستی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و مدیرعامل گروه سرمایه گذاری پویش، تفاهم‌نامه همکاری فیمابین به امضاء رسید.

به گزارش میلکان آنلاین، این تفاهم نامه در۱۰ ماده و ۴ بند به منظور توسعه همکاری های ورزشی و جذب حمایت های گروه مذکور از توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای تنظیم و منعقد شده است.
ایجاد زیرساخت های ورزشی مهیج در مجموعه تله کابین کرمانشاه، حمایت از برخی برنامه های ورزشی استان، حمایت از تیم های ورزشی با هماهنگی اداره کل، پیش بینی شرایط ویژه جهت استفاده خانواده ورزش و جوانان استان از امکانات این مجموعه از جمله موارد مورد توافق در این تفاهم نامه است.
صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در مراسم امضای این تفاهم نامه اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان با با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان خود آماده ایجاد شرایط مناسب جهت ارتباط بهتر ورزش با بخش خصوصی جهت بهره مندی متقابل می باشد.
وی افزود: ورزش قهرمانی بیش از هر عرصه دیگری نیازمند حمایت بخش خصوصی است و امیدواریم با امضای این تفاهم نامه بخشی از ضروریات توسعه ورزش قهرمانی در استان را پوشش دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تاکید کرد: بستر سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش استان بر اساس مواد قانونی موجود فراهم است و از سایر سرمایه گذاران و علاقه مندان بخش خصوصی نیز دعوت می کنیم برای بهره مندی از این شرایط در ورزش سرمایه گذاری کنند.
رحیمی تاکید کرد؛اداره کل ورزش و جوانان در این زمینه کاملا جدی و علاقه مند است میزبان سرمایه گذاران و صاحبان صنعت و تولید بخش خصوصی باشد.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12239

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.