• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

آغاز طرح پاکسازی شهری توسط شهرداری کرمانشاه

  • کد خبر : 12220
  • 05 مرداد 1399 - 5:26
آغاز طرح پاکسازی شهری توسط شهرداری کرمانشاه

به گزارش میلکان ؛  با همت معاونت خدمات شهری  و مناطق هشتگانه شهرداری طرح پاکسازی سطح شهر از زباله و نخاله‌های ساختمانی آغاز گردید. مهندس حسن مرادی مدیر نظارت و امور شهر شهرداری کرمانشاه با بیان این مطلب گفت:با توجه به اهمیت بهداشت عمومی و ضرورت حفظ و پاکیزگی شهر و نگهداری از طبیعت طی […]

به گزارش میلکان ؛  با همت معاونت خدمات شهری  و مناطق هشتگانه شهرداری طرح پاکسازی سطح شهر از زباله و نخاله‌های ساختمانی آغاز گردید.
مهندس حسن مرادی مدیر نظارت و امور شهر شهرداری کرمانشاه با بیان این مطلب گفت:با توجه به اهمیت بهداشت عمومی و ضرورت حفظ و پاکیزگی شهر و نگهداری از طبیعت طی یک بسیج عمومی از مناطق هشت گانه و با استفاده از ماشین آلات سبک و سنگین عملیات بهسازی و پاکسازی سطح شهر آغاز و در ابتدا کار با توجه به اهمیت محلات حاشیه ای این طرح از محله آریاشهر به سمت جاده بازیافت آغاز گردید.
وی افزود: از شهروندان عزیز، تشکلها و گروههای محیط زیستی نیز  تقاضا داریم در بحث فرهنگ سازی و اهمیت به بهداشت شهر ما را یاری رسانند و در امورات شهر مشارکت کنند چرا که قطعا شهرداری به تنهایی نمی تواند شهر را پاکیزه و سالم نگه داشته و آن را پاکسازی کند و باید مردم و تشکلها مشارکت کنند
مهندس مرادی ادامه داد: حرکت نو و جهادی در معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه آغاز شده و در آن تمام مشکلات و معضلات شهری شناسایی گردیده و در قالب برنامه های کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت تلاش می کنیم گره ای از مشکلات مردم و شهر باز کنیم.

 

مدیر امر شهر شهرداری گفت: متاسفانه معضل سرقت مخازن و المان های سطح شهر یکی دیگر از مشکلات ما است که امیدواریم شهروندان گرامی در این راستا ما را بیشتر یاری نمایند تا از این مسئله جلوگیری کنیم خواهشمندیم  در صورت مشاهده چنین مواردی به سامانه  ۱۳۷ شهرداری مراتب را اعلام کنند همکاران ما بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی همشهریان هستند.
وی در پایان گفت: خوشبختانه ظرفیت نقدپذیری در بین مدیران شهرداری بالا است و در این راستا  آماده شنیدن انتقادات و پیشنهادات همه شهروندان عزیز هستیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12220

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.