• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

کرونا در کرمانشاه سیر نزولی داشته است

  • کد خبر : 12214
  • 05 مرداد 1399 - 5:19
کرونا در کرمانشاه سیر نزولی داشته است

استاندار کرمانشاه گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت و مهار بیماری کرونا تالارداران با رعایت دستورالعمل های دانشگاه علوم پزشکی و با نظارت تیم بازرسی می‌توانند از امروز با ۵۰ درصد ظرفیت پذیرش فعالیت خود را آغاز کنند. به گزارش میلکان آنلاین؛  « هوشنگ بازوند» در نشست ستاد کنترل و مقابله با کرونا اظهار داشت: […]

استاندار کرمانشاه گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت و مهار بیماری کرونا تالارداران با رعایت دستورالعمل های دانشگاه علوم پزشکی و با نظارت تیم بازرسی می‌توانند از امروز با ۵۰ درصد ظرفیت پذیرش فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش میلکان آنلاین؛  « هوشنگ بازوند» در نشست ستاد کنترل و مقابله با کرونا اظهار داشت: تالارها نزدیک به ۵ ماه است که تعطیل هستند و به همین دلیل برای بازپرداخت تسهیلات بانکی و قبوض آب و برق و بیمه پرسنل دچار مشکل شده اند.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد کرونا تالارها از فردا می توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند‌.

بازوند ادامه داد: خوشبختانه کرمانشاه جزو سه استانی است که شاهد سیر نزولی بیماری کرونا بوده است و این اتفاق خوب به دلیل زحمات ستاد کرونا استان، دانشگاه علوم پزشکی و مردم بوده است.

وی عنوان کرد: بر اساس برآوردها خوشبختانه ۶۵ درصد مردم پروتکل های بهداشتی را‌ رعایت می کنند و باید همچنان این روند به شکل بهتری تداوم داشته باشد تا بتوان این بیماری را کنترل کرد.

استاندار کرمانشاه با اظهار نارضایتی از عدم رعایت کافی پروتکل ها در مطب پزشکان اظهار داشت: پروتکل های بهداشتی در برخی مکان‌ها مانند اتاق انتظار مطب پزشکان هنوز رعایت نمی‌شود و انتظار می رود پزشکان به عنوان الگوی جامعه در رعایت این پروتکل ها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: عزاداری امام‌حسین (ع) با تاریخ، فرهنگ و آیین مردم ایران عجین شده است و‌ امسال نیز این آیین با رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل شایسته ای برگزار می شود.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه عنوان کرد: کنکور نیز طبق برنامه و با رعایت پروتکل های بهداشتی در موعد مقرر برگزار می گردد.

تمجید ستاد ملی کرونای کشور از عملکرد مطلوب استان کرمانشاه در کنترل اپیدمی کرونا و ارتقای سطح رعایت پروتکل های بهداشتی

 

در جلسه امروز ستاد ملی کرونا در گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت استان کرمانشاه به عنوان یکی از استانهای با روند مطلوب در کنترل بیماری کرونا ارزیابی شد و مورد تمجید مسئولان ستاد ملی قرار گرفت.

 

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در تبیین دلایل مطلوبیت وضعیت استانها در کنترل بیماری گفت که افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، افزایش مشارکت اجتماعی و کاهش بار بیمارستانها با توسعه مراکز ۱۶ساعته بوده است.

 

جلسه ستاد ملی کرونا به ریاست دکتر روحانی و‌ با حضور استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و اعضای ستادهای استانی امروز شنبه ۴ مرداد برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12214

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.