• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن؛

كارگزار فن بازار منطقه اي استان كرمانشاه تجلیل شد

  • کد خبر : 12208
  • 04 مرداد 1399 - 12:47

در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن که با حضور استاندار و جمعی از مسئولین و فعالین اقتصادی استان برگزار شد کارگزار فن بازار منطقه‌ای کرمانشاه، به عنوان واحد فنی مهندسی نمونه استان مورد تجلیل قرار گرفت. کارگزار فن بازار منطقه‌ای کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار میلکان با اشاره به اینکه هدف از راهاندازی این […]

در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن که با حضور استاندار و جمعی از مسئولین و فعالین اقتصادی استان برگزار شد کارگزار فن بازار منطقه‌ای کرمانشاه، به عنوان واحد فنی مهندسی نمونه استان مورد تجلیل قرار گرفت.
کارگزار فن بازار منطقه‌ای کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار میلکان با اشاره به اینکه هدف از راهاندازی این فن بازار توسعه فناوری صنایع کوچک میباشد گفت: کارگزار فن بازار با تایید فن بازار ملی ایران (زیر مجموعه معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری) و بعد از طی فرآیند قانونی انتخاب شده است.
مهندس رئوف کویلی بیان داشت: فن بازار منطقه‌ایکرمانشاه در زمینه شناسایی و رفع نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی، برگزاری رویدادهای فناوری و تجاری سازی فناوری به عنوان یکی از سه کارگزار برتر کشور عمل نموده است.
وی خاطر نشان ساخت: «مهندسين مشاور پيشبران کيفيت سامانه» فعاليت خود را از سال ۱۳۸۱ در زمينه هاي مشاوره سرمايه گذاري و خدمات مشاوره مديريتي آغاز نموده است . پيشبران کيفيت سامانه با تلفيق دانش و تجربه نيروهاي مجرب با انرژي و توان نيروهاي جوان ، همواره وظيفه اصلي خود را شناخت و درك خواسته هاي کارفرمايان و تلاش در جهت برآورده نمودن آنها مي داند. در اين راستا فعالیتهاي شركت در گروههاي تخصصي جهت ارتقاء بهره وري و افزايش كيفيت ، كميت و در نتيجه افزايش قدرت رقابت پذيري سازمانهاي توليدي و خدماتي ساماندهي شده است.
کارگزار فن بازار منطقه ای کرمانشاه یادآور شد: چشم انداز۱۰ ساله شركت مهندسين مشاور پيشبران کيفيت سامانه، شركتي متعالي وفعال در زمينه هاي مشاوره اعتباري و سرمايه گذاري ، نظارت بر احداث واحدهاي صنعتي و انتخاب و انتقال فناوري در تمامي حوزه هاي صنعتي ، بازرسي نمونه برداري از واحدهاي توليدي و سطح بازاراست.
وی تصریح کرد:این شرکت داراي شركاي استراتژيك براي ارايه خدمات مكمل به مشتريان در حوزه مديريت و فناوري اطلاعات ، داراي نمايندگي فعال در بيش از سه استان كشور ، مجهز به دانش فني و استانداردهاي روز دنيا ، پيشتاز در كيفيت و بهره وري و مجهز به سيستم هاي نوين مديريت و فناوري اطلاعات كاربردي میباشند.
کویلی مأموريت شركت را مشاركت و همكاري با سازمانهاي توليدي ، خدماتي و بنگاههاي اقتصادي جهت توانمندسازي آنها براي ارايه خدمات و محصولات با كيفيت بالاتر و همراهي با آنها از زمان ايجاد تا توسعه فعالیتهاي اقتصادي عنوان ساخت و گفت: این شرکت اهداف استراتژیکی همچون : ايجاد منابع جديد مالي، توسعه مشتريان، افزايش بهره وري داراییهاي شركت، ارايه خدمات بي نقص به مشتري، كسب رضايت مشتري ، توسعه قدرت انتخاب كالاي مشتري و ارايه خدمات مكمل به وي، توسعه روابط پايدار با مشتري، ترويج فرهنگ نوآوري، توسعه فناوري اطلاعات در داخل شركت و توسعه كار تيمي و انتقال دانش را دنبال می کند.
کارگزار فن بازار منطقه ای استان کرمانشاه در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: این شرکت با اخذ مجوزها و عضويت های پروانه واحد فني و مهندسي از وزارت صنعت، معدن و تجارت، پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجوز موسسه پژوهشی صنعتی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماينده مرکز آموزش بازرگاني در استان کرمانشاه ، کارگزار فن بازار منطقه ای استان کرمانشاه، مجوز آموزش از سازمان فني و حرفه‌اي ، رتبه ارايه خدمات مشاوره اعتباري، سرمايه گذاري و تهيه مطالعات و طرحهاي امكان سنجي فني ، اقتصادي و مالي از كانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري كشور،عضو كانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري كشور و عضو انجمن مشاوران مديريت ايران به آدرس بلوار شهید بهشتی – مقابل سازمان صنعت معدن و تجارت – ساختمان همیاری شهرداری ها – طبقه ۶ واحد ۱ و تلفن ۳۸۱۰۰۰۰۰ آماده ارائه خدمت به هم استانیهای گرامی میباشد.
گفتنی است شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه، متولی فن بازار منطقهای استان میباشد و آقای مهندس رئوف کویلی طی سه سال گذشته کارگزار فن بازار منطقهای استان کرمانشاه بوده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12208

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.