• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
به ریاست معاون فرماندار دالاهو؛

دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر گهواره برگزار شد

  • کد خبر : 12133
  • 01 مرداد 1399 - 6:34
دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر گهواره برگزار شد

دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر گهواره شهرستان دالاهو به ریاست معاون فرماندار در کتابخانه نور گهواره برگزار شد. به میلکان آنلاین ، دومین جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهر گهواره شهرستان دالاهو به ریاست حسن امامی، معاون فرماندار شهرستان و با حضور سالار بادنوروز، شهردار گهواره؛ نوراله قنبری، عضو شورای شهر گهواره و سایر […]

دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر گهواره شهرستان دالاهو به ریاست معاون فرماندار در کتابخانه نور گهواره برگزار شد.

به میلکان آنلاین ، دومین جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهر گهواره شهرستان دالاهو به ریاست حسن امامی، معاون فرماندار شهرستان و با حضور سالار بادنوروز، شهردار گهواره؛ نوراله قنبری، عضو شورای شهر گهواره و سایر اعضای حقیقی و حقوقی انجمن ۲۸ تیر ماه در کتابخانه عمومی نور گهواره برگزار شد.

در این جلسه حسن امامی، فرماندار شهرستان دالاهو با اشاره به اهمیت مطالعه و کتابخوانی در ارتقای فرهنگ جامعه، گفت: از زحمات تمامی همکاران کتابخانه های عمومی شهرستان که با وجود محدودیت های این روزهای کرونایی، فعالیت های ارزشمندی در فضای مجازی انجام می دهند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: با توجه به پیشینه تاریخی شهر گهواره، باید تلاشی مضاعف در راستای پررنگ کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جهت معرفی مشاهیر و مفاخر تاریخی صورت گیرد.

آرش محمدخانی، مسئول کتابخانه نور گهواره با ارائه گزارشی از عملکرد این کتابخانه، تصریح کرد: کتابخانه عمومی نور گهواره با بیش از ۱۹ هزار جلد کتاب و تعداد ۶۰۰  عضو فعال، یکی از مراکز فرهنگی و تحقیقاتی شهر دالاهو محسوب می شود و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند از طریق سامانه سامان منابع مورد نیاز خود را جستجو کنند.

حمید مهدی پور، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دالاهو به بیان مشکلات کتابخانه عمومی نور پرداخت و گفت: بخش عظیمی از این مشکلات با مشارکت و همدلی شهرداری و شورای شهر قابل حل است.

معاون فرماندار شهرستان دالاهو و سایر اعضای انجمن در پایان جلسه از تمام بخش ها و فعالیت های کتابخانه بازدید کردند و در جریان وضعیت  کتابخانه نور به عنوان یکی از مراکز فرهنگی شهر گهواره قرار گرفتند. در این بازدید معاون فرماندار بر تسریع در رفع مشکلات این کتابخانه تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.