• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
0
استاندار کرمانشاه در شورای آموزش و پرورش:

پویایی و استمرار فرآیند آموزش و‌ یادگیری قابل تقدیر است

  • کد خبر : 12118
  • 01 مرداد 1399 - 6:24
پویایی و استمرار فرآیند آموزش و‌ یادگیری قابل تقدیر است

استاندار کرمانشاه گفت: هرچند شیوع بیماری کرونا سبب تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی شد؛ اما فرصتی برای بهره گیری از شیوه های نوین آموزش را نیز فراهم آورد و تلاش خانواده آموزش و پرورش استان در این عرصه شایسته تقدیر است. به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند در جلسه شورای آموزش و‌ پرورش استان […]

استاندار کرمانشاه گفت: هرچند شیوع بیماری کرونا سبب تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی شد؛ اما فرصتی برای بهره گیری از شیوه های نوین آموزش را نیز فراهم آورد و تلاش خانواده آموزش و پرورش استان در این عرصه شایسته تقدیر است.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند در جلسه شورای آموزش و‌ پرورش استان با اشاره به سطح کیفی مطلوب سیستم آموزش در دوران بیماری کرونا که با استفاده از ساز و کارهای بسیار گسترده‌ و با تمرکز بر بستر فضای مجازی و آموزش از راه دور انجام شد؛ اظهار داشت: مجموعه تلاش های مدیرکل، معاونین، معلمان دلسوز و خانواده آموزش و پرورش سبب شد  فعالیت های آموزشی درهیچ شرایطی تعطیل نشود و در سطحی مطلوب به دانش آموزان ارائه شد.

وی افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته سطح کیفی آموزش نیز مطلوب گزارش شده و امروز باید برای شروع سال تحصیلی با وجود کرونا برنامه ریزی کنیم؛ زیرا رفتار کرونا مشخص نیست، اما ما می توانیم با اقدامات پیشگیرانه از انتقال بیماری جلوگیری کنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه امسال متفاوت است و باید سال تحصیلی را  با کرونا آغاز کنیم؛ تصریح کرد: سیستم آموزش و‌ پرورش پایه توسعه کشور است و همه دستگاه های اجرایی باید کمک نمایند که مشکلات فراروی آموزش در شرایط کرونا حل شود.

بازوند تأکید کرد: با مشارکت خیرین، نهادهای انقلابی و جهادی و همراهی مردم مشکل دسترسی دانش آموزان تحت پوشش نهادهای حمایتی به ابزار آموزشی الکترونیکی را نیاز حل خواهیم کرد تا امکان بهره مندی همه افراد جامعه از خدمات آموزشی فراهم شود.

 احداث ۹۰۰ کلاس درسی در ۹۰۰ روز/ کمک ۵۰ هزار دلاری کمیته ملی المپیک به مدارس مناطق زلزله زده

استاندار کرمانشاه در ادامه از گزارش امیدوار کننده ای ساخت و ساز مدارس و افزایش سرانه فضاهای آموزشی ابراز رضایت نمود و بیان داشت: پس از وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان ۹۶ و با گذشت  ۹۰۰ روز با کمک خیرین و اعتبارات دولتی ۹۰۰ کلاس درس در خرداد ماه امسال احداث، تکمیل و تجهیز شد که این مهم در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «از این تهدید و بلا (زلزله)، فرصت و‌ نعمت برای مردم ایجاد شود» با کار جهادی صورت گرفت و سرانه فضاهای آموزشی توسعه چشمگیری یافت.

بازوند یادآور شد: در سفر رییس کمیته ملی المپیک به استان در دهه فجر سال کرشتخ درخواستی برای مدارس مناطق زلزله ارائه دادیم که خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت و‌با پیگیری دکتر صالحی امیری از طریق کمیته جهانی المپیک ۵۰ هزار دلار به ۵۰ مدرسه در مناطق زلزله زده برای تکمیل تجهیزات کمک صورت می گیرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12118

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.