• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

تنگی نفس های شما،فریاد رسای مظلومیت ملت ایران است

  • کد خبر : 12103
  • 31 تیر 1399 - 6:30
تنگی نفس های شما،فریاد رسای مظلومیت ملت ایران است

۳۱ تیر ماه سال۱۳۶۷ روستاهای زرده و سرمیل از توابع شهرستان دالاهو هدف بمباران شیمیایی رژیم وقت بعث حاکم بر عراق گرفتند. به گزارش میلکان آنلاین؛ به همین مناسبت صبح روز سه شنبه ۳۱\۴\۱۳۹۹ جمعی از مسئولان شهرستان دالاهو با تعدادی از خانوادهای معزز شهدای مظلوم این بمباران ، دیدار کردند.کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو […]

۳۱ تیر ماه سال۱۳۶۷ روستاهای زرده و سرمیل از توابع شهرستان دالاهو هدف بمباران شیمیایی رژیم وقت بعث حاکم بر عراق گرفتند.
به گزارش میلکان آنلاین؛ به همین مناسبت صبح روز سه شنبه ۳۱\۴\۱۳۹۹ جمعی از مسئولان شهرستان دالاهو با تعدادی از خانوادهای معزز شهدای مظلوم این بمباران ، دیدار کردند.کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو در این دیدارها گفت :
هرگاه نیروهای بعث در میدان های رزم ،تاب و توان مقاومت در برابر رزمندگان فداکار ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی وعشایر را نداشتند ،مناطق مسکونی را هدف قرار می دادند.
وی در ادامه گفت:
بمباران شیمیایی زرده ، سرمیل ،دیره و سایر نقاط کشور از یک طرف سند مظلومیت ملت ایران و از طرف دیگر سند جنایت و لکه ننگی در کارنامه قدرتهای جهانی و حامیان صدام حسین می باشد. در هنگامه ای که زنان و کودکان و پیران در روستاهای زرده و سرمیل در خون خود می غلتیدند یا مصدوم شیمیایی شده بودند، مدعیان دفاع از حقوق بشر، پیشرفته ترین سلاح ها را در اختیار دیوانه بغداد قرار می دادند و در عوض و همزمان ملت ایران را در محاصر تمام عیار اقتصادی ، نظامی و… قرار می دادند.
فرماندار دالاهو با اشاره به مشکلات فرا روی جانبازان شیمیایی بیان نمود:جانبازان شیمیایی ، شهدای زنده دفاع از شرف و استقلال کشور و تداوم عزتمند انقلاب اسلامی هستند. تنگی نفس و گرفتگی سینه های شما، فریاد رسای مظلومیت ملت ایران است. تاول های درد ناک پیکرهای شما ، سند مستحکم شرمساری مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر و کرامت انسانی است.حملات شیمیایی به مناطق مسکونی و غیر نظامی، عینی ترین دلیل خوی ددمنشی دشمن بعثی است
کرم محمدی در ادامه با اشاره به تحمل رنج ها و درد های جانبازان شیمیایی، اظهار داشت: در برابر عظمت صبر و پایداری شما جانبازان سرافراز شیمیایی، زبان قاصر و بیان الکن است.وی گفت: بدلیل شیوع کرونا نتوانستیم مراسم عمومی برگزار کنیم و لذا به نمایندگی از خانواده گرانقدر شهدا و جانبازان شیمیایی ،خدمت چند خانواده که هر کدام بیش از چهار شهید والامقام را تقدیم کرده اند، رسیدیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان خواهان توجه جدی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای رفع مشکلات جانبازان زیر ۲۵ درصد شیمیایی شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12103

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.