• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
ضرب الاجل فرماندار هرسین به ادارات :

طی ۱۰ روزکلیه اطلاعات مربوط به انهار چهارگانه جمع آوری شود

  • کد خبر : 12083
  • 30 تیر 1399 - 6:24
طی ۱۰ روزکلیه اطلاعات مربوط به انهار چهارگانه جمع آوری شود

  به گزارش میلکان آنلاین؛ طی جلسه ای به ریاست امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین و با حضور نجف میرزاحسینی معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، شهردار و روسای ادارات امور منابع آب و آب و فاضلاب ساماندهی و مدیریت دائمی نهرهای شهر هرسین در دستور کار قرار گرفت. شاه آبادی […]

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ طی جلسه ای به ریاست امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین و با حضور نجف میرزاحسینی معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، شهردار و روسای ادارات امور منابع آب و آب و فاضلاب ساماندهی و مدیریت دائمی نهرهای شهر هرسین در دستور کار قرار گرفت.

شاه آبادی در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت : از رودخانه سراب هرسین ۴ نهر مرینه ، خندق ، برآفتاب و میانور منشعب میشود و با گذر از بافت های قدیمی و جدید مشکلاتی را برای سازه هایی که بصورت غیر قانونی بر روی این‌ نهرها ایجاد شده است بوجود می آورد.

فرماندار هرسین در این جلسه بر رفع مشکلات و مدیریت این انهار بصورت همیشگی و دائمی تاکید کرد و اظهار داشت : دیگر نمی پذیرم رسيدگي به مشکلات ناشی از نهرهای چهارگانه، بصورت مقطعی و در بازه های زمانی خاص باشد بلكه بايد اين مشكلات بصورت اصولی و زير بنایی حل و فصل گردد.

به گفته فرماندار هرسین ساخت و ساز منازل مسکونی و واحد های تجاری غيراصولی و بدون اخذ مجوز بر روی این نهرها علاوه بر تجاوز به حريم آنها، باعث بروز مشکلاتی برای این منازل و واحد ها شده است و با بارش نزولات آسمانی، موجب ايراد خسارت فراوان به منازل طول مسير و همچنين مسدود شدن نهرها می گردد.

فرماندار هرسین ادامه داد : متاسفانه مالکان این واحدهای مسکونی و تجاری بدون هیچگونه رویکردی و فکر به آینده اقدام به ساخت و ساز بر روی نهرها نموده اند و هم اكنون با توسعه بافت شهری مشكلات فراوانی برای خود و ادارات خدمات رسان بوجود آورده اند.

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین بیان داشت : مسدود شدن نهرها توسط زباله ها از مهمترین دلایلی است که باعث نفوذ آب به داخل سازه های غیر‌ مجاز میشود.

مشخص نمودن مسیر و طول این نهرها و قسمت هایی که سرپوش دارند و یا فاقد سرپوش هستند ، مشخص‌ نمودن قسمت های مختلفی از این نهرها که پاکسازی و یا در گذشته لوله گذاری شده اند ، شناسایی کامل خانه ها و ساخت و سازهای فاقد مجوز و دارای مجوز که بر روی این نهرها قرار دارند و همچنین معین شود آب این نهرها در طول مسیر خود به چه اندازه در زیر تاسیسات و اماکن وجود دارد از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12083

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.