• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
مدیر عامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه تاکید کرد:

ازورود مسافران بدون ماسک به اتوبوس و تاکسی ها جلوگیری می شود

  • کد خبر : 12063
  • 30 تیر 1399 - 5:21
ازورود مسافران بدون ماسک به اتوبوس و تاکسی ها جلوگیری می شود

مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه از شهروندان درخواست کرد؛ برای حفظ سلامت عمومی جامعه در زمان سفر و حضور در اتوبوس و تاکسی‌ها از ماسک استفاده کنند. به گزارش میلکان آنلاین، سجاد سلیمانی گفت: با توجه به استفاده و استقبال شهروندان از ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری و امکان سرایت این ویروس […]

مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه از شهروندان درخواست کرد؛ برای حفظ سلامت عمومی جامعه در زمان سفر و حضور در اتوبوس و تاکسی‌ها از ماسک استفاده کنند.

به گزارش میلکان آنلاین، سجاد سلیمانی گفت: با توجه به استفاده و استقبال شهروندان از ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری و امکان سرایت این ویروس ،از فردا« دوشنبه »استفاده اجباری از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی اجرایی می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه رعایت نکردن فاصله اجتماعی در اتوبوس‌ها و تاکسی ها و عدم استفاده از ماسک توسط معدود افرادی که این ویروس را جدی نمی‌گیرند ، می‌تواند افراد و خانواده‌های بسیاری را درگیر بیماری کند،گفت:شهروندان باید برای حفظ سلامت خود و اطرافیان  پروتکل‌های بهداشتی در حوزه حمل ونقل عمومی را رعایت نمایند.

سلیمانی با اشاره به اینکه این روزها شاهد گستردگی مجدد کرونا در کشور به ویژه در شهر کرمانشاه هستیم، از شهروندان درخواست کرد: به هنگام سوار شدن در اتوبوس‌ و تاکسی ها حتما از ماسک استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان در ادامه بیان داشت: با وجود این که در روزهای گذشته نیز استفاده از ماسک در  ناوگان حمل ونقل عمومی را الزامی و تاکید کرده ایم ،اما ضمن تشکراز شهروندانی که با زدن ماسک در اتوبوس و رعایت حقوق دیگر مسافران، امکان انتقال ویروس کرونا را به حداقل می‌رسانند، با توجه به دستورالعمل های صادره ، از پذیرش مسافران بدون ماسک در ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی با احترام به حقوق شهروندی معذور هستی

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12063

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.