• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

سراب‌قنبر از یک ظرفیت عظیم برای سرمایه‌گذاری برخوردار است

  • کد خبر : 12057
  • 30 تیر 1399 - 5:17
سراب‌قنبر از یک ظرفیت عظیم برای سرمایه‌گذاری برخوردار است

استاندار كرمانشاه گفت: سراب‌قنبر از یک ظرفیت عظیم برای سرمایه‌گذاری برخوردار است. به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست ستاد سرمایه گذاری استان اظهار داشت: افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌ها در استان کرمانشاه آن هم در شرایط دشوار تحریم و بحران کرونا جای تقدیر دارد. وی افزود: این افزایش سرمایه‌گذاری‌ها بی‌گمان حاصل زحمات […]

استاندار كرمانشاه گفت: سراب‌قنبر از یک ظرفیت عظیم برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست ستاد سرمایه گذاری استان اظهار داشت: افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌ها در استان کرمانشاه آن هم در شرایط دشوار تحریم و بحران کرونا جای تقدیر دارد.

وی افزود: این افزایش سرمایه‌گذاری‌ها بی‌گمان حاصل زحمات زیادی است که طی این سه سال اخیر در زمینه برداشتن موانع و تسهیل گری در مسیر کارآفرینان، صورت گرفته است.

بازوند تحقق هدف‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای جذب سرمایه در سال ۹۹ را دور از دسترس ندانست و گفت: سرمایه‌های عظیمی در حوزه بخش خصوصی وجود دارد که در صورت فراهم شدن بسترها و اطمینان از سودآوری، حتما قابل جذب هستند‌.

وی با تاکید بر این موضوع که شرایط استان کرمانشاه برای جذب سرمایه مهیا است در ادامه اظهار داشت: با اجرای پروژه عبور بلوار از پادگان سروران، ظرفیت سه هزار میلیارد سرمایه‌گذاری برای شهر کرمانشاه ایجاد می‌شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: همچنین حوزه مسکن دارای ظرفیت ۵ هزار میلیارد سرمایه گذاری در قالب مسکن ملی و ۲ هزار میلیارد تومان در قالب ساخت و سازهای بخش خصوصی را داراست که در حال انجام است.

وی در ادامه به تشریح اهمیت گردشگری در سبد خانوار پرداخت و گفت: امروزه تفریح و گردشگری جایگاه مهمی در سبد خانوار دارد‌ و سرمایه گذاری در این حوزه از جذابیت های مناسبی برخوردار است.

بازوند سراب قنبر کرمانشاه را یک ظرفیت عظیم برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری معرفی دانست و گفت: سراب قنبر قابلیت اجرای یک طرح بزرگ تفریحی گردشگری در حد و اندازه های آبیدر سنندج و عباس آباد همدان و تبدیل شدن به یک قطب گردشگری را داراست.

وی افزود: خوشبختانه شهردار فعلی به اجرای طرح گردشگری در سراب قنبر علاقه مند است و می توان به فعال کردن این ظرفیت امیدوار بود.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12057

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.