• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2

جذب اعتبار هزار و نهصد میلیارد ریالی در شهرداری کرمانشاه

  • کد خبر : 12043
  • 29 تیر 1399 - 9:13
جذب اعتبار هزار و نهصد میلیارد ریالی در شهرداری کرمانشاه

شهردار کرمانشاه از جذب اعتبار(اوراق مشارکت) هزار و نهصد میلیارد ریالی در شهرداری برای تکمیل فاز اول قطار شهری و ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین ، دکتر سعید طلوعی اظهار داشت: ردیف اعتباری(اوراق مشارکت) در حقیقت یک نوع وام و تسهیلات است که دولت ۵۰ درصد اصل و سودش را برای […]

شهردار کرمانشاه از جذب اعتبار(اوراق مشارکت) هزار و نهصد میلیارد ریالی در شهرداری برای تکمیل فاز اول قطار شهری و ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین ، دکتر سعید طلوعی اظهار داشت: ردیف اعتباری(اوراق مشارکت) در حقیقت یک نوع وام و تسهیلات است که دولت ۵۰ درصد اصل و سودش را برای پرداخت تضمین کرده است.

وی ادامه داد: از سال ۹۰ که پروژه قطار شهری در کرمانشاه آغاز شده است، مجموعه شهرداری به دنبال جذب این اعتبار بوده که امسال با پیگیری‌های مستمر در پایتخت موفق به جذب این اعتبار شدیم.

وی افزود: بعد از پیگیری و جلسات فراوان موفق شدیم بانک سپه را مجاب به پذیرش عاملیت این اوراق کنیم و طی روزهای گذشته نامه موافقت بانک سپه به دست ما رسید.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: از این میزان اوراق مشارک چهارصد میلیارد ریال آن به ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی و هزار و پانصد میلیارد آن به تکمیل فاز اول پروژه قطار شهری برمی‌گردد.

وی با اشاره به پروسه‌ زمانبر جذب این اعتبار افزود: شهرداری، شورای اسلامی شهر، استانداری، سازمان شهرداری‌ها، وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و بانک سپه در این مساله نقش داشته اند.

دکتر طلوعی توضیح داد: اعتبار جذب شده مذکور از محل اعتبارات و بودجه سال ۹۸ کشور تخصیص داده شده و جذب کامل این اعتبار تا تکمیل نهایی پروژه‌ها ادامه خواهد داشت.

شهردار کرمانشاه در پایان با تاکید به اهمیت اوراق مشارکت در انجام پروژه های عمرانی افزود: کرمانشاه پنجمین شهرداری کشور است که توانسته با هماهنگی بانک و مجموعه دولت این اعتبار را جذب نماید.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12043

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.